Weight Watchers update #7

06:00



Vandaag weer een update over onze afvalrace.

We zijn weer naar de cursus geweest en ben je benieuwd hoe dat ons is afgegaan. Lees dan mee..

Amanda

Nou de laatste weging is alweer 3 weken geleden geweest. Eerder hebben we al uitgelegd waarom we even twee keer niet gingen.
Ik kreeg oorontsteking en dit was wat heftiger dan ik dacht. Ik had nergens trek in, behalve in de verkeerde dingen. Verder kwam het paasweekend er aan en de paaseitjes,ontbijtjes, paasbrood etc smaakte goed. Verder ben ik nog lekker een dagje naar de dierentuin geweest en daar een heerlijk patatmenu gegeten.

De schade van mijn kant was 1 kilo erbij

Chantal

Alweer een week of drie geleden was ons laatste weegmoment en daarna ben ik eerlijk gezegd weer een beetje heel erg los gegaan. Ik zat niet lekker in mijn vel dus reden genoeg om dan te gaan snaaien maar als je eenmaal begint is stoppen moeilijk. Elke keer als ik dacht nu is het klaar zat ik weer wat lekkers te eten. Tot maandag toen kwam mijn springtouw binnen en ben ik begonnen met touwtje springen. Hierna ging het Weightwatchers ritme ook weer langzamerhand iets beter maar het resultaat wat ik had was zeker niet heel positief. De schade van mij was 2 kilo erbij.

Kwam allemaal door mezelf want ik heb het in me eigen mond gestopt maar nu weer er hard tegen aan!

Liefs Amanda en Chantal



You Might Also Like

0 reacties