Tony Chocolony Puur Amandel met zeezout

06:00



Ooooo jongens,jongens wat is deze reep lekker...Ik liep in de winkel en zag deze liggen en dacht die gaat mee.
Want ik ben gek op de caramel zeezout variant, maar toen zag ik deze smaak en ik moest hem proeven.

Ik ben dol op pure chocolade en als daar noten of pinda's in is verwerkt dat helemaal. Maar deze heeft ook nog eens zeezout.
Daar ging ik nam een stuk in mijn mond en jonge jonge wat een smaakexplosie in mijn mond...
Dat bittere van de pure chocolade, dan dat smaakje van de amandel en dan komt opeens die zee zout smaakt....
Ik was en ben verkocht..
Wel is dit een reep die je niet even weg werkt, hier geniet ik van en dit komt mede door de pure chocolade.


Ingredienten:
Cacaomassa*, suiker*, cacaoboter*, amandel 10%,  zeezout 0.5%, emulgator: sojalecithine

Ik vind de smaak van de pure chocolade perfect, niet te bitter en niet te zoet.
Deze reep word zeker naast de Karamel/zeezout een tweede favoriet, maar door dat ik een voorkeur heb voor puur zal deze reep nu wel wat vaker in mijn boodschappen kar komen...

xxx
Amanda

You Might Also Like

1 reacties

  1. Hij klinkt lekker zeg! Ik eet zelf nog van mijn voorraad paashazen van de Aldi op het moment.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen