Weight watchers update #6

06:00

Ja er is weer een week voorbij en vandaag weer onze update. Het was deze week een heerlijke week met volop zon. Benieuwd hoe onze week is verlopen;

Amanda
Ja mijn week begon top, zat er lekker in. Mijn punten telde ik en toen werd het zondag en ja daar was mijn maandelijkse terugkerende periode weer en kreeg ik dinsdag een ernorme vreetbui. Ik gaf er aan toe en woensdag was ik 1 ons aan gekomen, dit vond ik niet erg. Ik heb het zelf in mijn mond gestopt dus waarom spijt hebben. Volgende week weer beter.

Maar verder ging het goed zat dus prima in mijn ritme, alleen die paaseitjes. Tja de pure smaak is bij mij favoriet en at zelf een kleine reep Tony chocolony en deze paste perfect in mijn dieet. Ik heb dus lekker genoten en dat onsje dat haal ik er wel weer af.

Mijn jas die ik bewust een maatje kleiner kocht, kan dicht!!!!!
Ja dan zie je dat het afvallen toch wel degelijk effect gaat hebben, ook zitten mijn broeken, shirtje en bh's steeds beter en lekkerder.

Ik geniet en deze week gaan we woensdag weer wegen, de week erop even niet ivm vergaderingen en ja paasweekend komt er ook gezellig aan.

Chantal
Vandaag is mijn update te lezen op mijn eigen persoonlijke blog;
http://www.miszbloggie.nl/

Dit was weer een update van ons alleen wat later dan jullie gewend zijn van ons.

xxx
Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties