Hoe gaat het nu met Chantal?

06:00


Foto hierboven is trouwens echt van denk wel 8 jaar terug haha! 

Vandaag even een persoonlijke update hoe het mij gaat. Ik ben zoals jullie hebben gezien even wat uit zicht gebleven in de artikels die de afgelopen weken online kwamen. Niet omdat er iets ernstigs aan de hand is maar meer omdat ik niet echt lekker in me vel zit/zat. De laatste tijd ben ik erg moe en heb ik eigenlijk weinig zin om na mijn werk nog achter mijn laptop te kruipen. Het liefst duik ik direct mijn bed in om lekker Netflix te kijken of filmpjes op YouTube waardoor ik wat dingen verslons.

Gelukkig heb ik een lieve man naast me die me nog vaak genoeg meesleurt maar anders.. Néé ik ben niet depressief maar voel me gewoon niet zo vrolijk en blij zoals ik mezelf ken. Tussen mij en Jasper is er trouwens helemaal niets mis want dat gaat juist beter dan ooit. Een groot punt is mijn werk momenteel waar ik het ene moment met veel plezier naar toe gaan en het andere moment totaal niet. Ik wil namelijk graag een stapje hoger en leidinggevende worden en dit word mij al ruim een half jaar beloofd maar eigenlijk zie ik er weinig van. Nadat ik in december te horen kreeg dat ik mijn contract verlening kreeg werd me ook gelijk duidelijk gemaakt dat ik in een traject zou komen. Inmiddels zijn we 3 maanden verder en ik heb er nog weinig van gezien en liet dit ook tijdens mijn jaargesprek weten. Mijn leidinggevende ging er direct achteraan en de week erna zouden we gaan beginnen. Je raad het al we zijn inmiddels alweer twee weken verder.

Natuurlijk ga ik van de week wel weer even aan kloppen bij haar maar ik word hier zo schijt ziek van. Beloof me niet dingen als je het niet kan nakomen want daardoor word ik alleen maar gefrustreerd en baal ik zwaar als ik naar mijn werk moet. Ik heb niets tegen mijn collega's maar ik ben het gewoon zat om alleen maar kassière te zijn. Door mijn eigen domme fouten heb ik mijn ondernemende kant niet kunnen volbrengen en ik hoop toch echt hierdoor er iets mee te kunnen doen. Ik geef ook eerlijk toe dat dit echt niet mijn droombaan is maar ik kan weinig andere kanten op. Ik ben wel super blij met mijn vaste contract en een stabiel inkomen maar toch. Had ik mij hier 10 jaar terug zien staan nou néé zeker niet maargoed ik moet voor mijn fouten boeten.

Ja ik ben soms diep ongelukkig door de fouten die ik heb gemaakt want ik had zoveel beter gekund. Ook heb ik mijn familie zo gekwetst waar ik me nog steeds regelmatig kut onder voel. De herinneringen van Facebook helpen ook niet echt mee omdat ik heel vaak dingen zie staan van jaren terug van mijn fouten. Aan de ene kant zou ik het willen terug draaien maar de andere kant ook weer niet want het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben. Natuurlijk heb ik het verder goed voor elkaar met mijn man Jasper, ons huis, scooter, auto maar toch het had zo anders kunnen zijn.

Toch is het schrijven van artikels en dan vooral persoonlijke dingen echt een groot passie en dat vind ik ook zo fijn van bloggen. Ik zal dus echt mijn best doen om weer wat meer de artikels te verdelen samen met Amanda.

You Might Also Like

0 reacties