Gek op schoenen!

06:00

Ik durf er wel voor uit te komen maar ik ben echt een schoenen liefhebber. Als je mij mijn gang zou laten gaan dan kocht ik dagelijks wel een nieuw paar. Toen ik met Jasper ging samenwonen had ik eens mijn schoenen geteld en toen kwam ik uit op 62 paar en dat is best ziek. Natuurlijk zijn er mensen met nog veel meer schoenen maar ik vind dit al aardig wat. Ik ben toen ook gaan zitten en mijn schoenen tash gaan bekijken en heb een aantal paar schoenen toen gedoneerd aan een kringloopwinkel. Inmiddels is mijn schoenen verzameling alweer een stuk uitgebreid en ik ga ervan uit dat dit in de jaren alleen maar meer word.

Nu zul je misschien denken dat ik al mijn geld alleen maar uitgeef aan schoenen maar dat is zeker niet het geval. Een geluk bij een ongeluk is dat ik niet echt van de dure merken ben en ook met gemak een schoen koop van een onbekend merk. Ik kijk echt naar de schoen en niet naar het merkje wat erin zit dus genoeg van mijn schoenen kosten minder dan € 50,-. Een aantal jaar terug was ik vooral liefhebber van schoenen met een hak maar inmiddels zijn de sneakers mijn lievelings schoenen. Gelukkig zijn er duizenden soorten sneakers dus voor mij nog genoeg keuze. Mijn schoenen stash varieert ook echt van een witte gymp tot een roze sneaker of een lage hak met daar tegenover weer een hak van een centimeter of 11. Als ik hakken draag zijn het over het algemeen dan wel de iets hogere hak omdat ik me op één of andere manier hier dan fijner op voel.


Heb ik dan ook een lievelingspaar? Néé niet echt want ik vind al mijn schoenen op een andere manier weer prettig en mooi. Zo heb ik een paar afgetrapte Nike sneakers ( wit met roze ) die ik eigenlijk met moeite weg kan doen omdat ik ze gewoon zo lekker vind zitten. Toch zal ik ze binnenkort weg moeten doen omdat ze op een gegeven moment echt op zijn omdat je dan last van je voeten krijgt. Toch vind ik als ik moet kiezen Nike sneakers wel het fijnste lopen daarna volgt Adidas en Pastry. Misschien ben je niet helemaal bekend met Pastry maar dit is echt zo'n meisje meisje merk met hele opvallende sneakers.

Welke schoenen zou ik nog wel in mijn kast willen hebben? Ik twijfel al jaren over Uggs maar toch wandel ik daar elk jaar weer voorbij en misschien ook wel goed. Een paar die dit jaar zeker in mijn collectie gaan komen zijn een paar Timberlands. Ik twijfel denk al ruim een jaar en ik ben nu gewoon klaar met dat getwijfel deze gaan er komen. Helaas ben ik er nog niet helemaal over uit welke ik wil hebben maar dat gaat goed komen. Ja daar hangt een prijskaartje aan maar dat zijn ze zeker wel waard.


Wat misschien niet helemaal onder schoenen hoort maar waar ik ook gek op ben dat zijn mijn Birkenstocks en die zou ik voor geen goud meer inruilen voor iets anders. Ja hier heb ik ook een aantal paar van staan. Roze, zwarte, witte, zilvere etc. Je moet bij elke outfit toch wel een beetje passende kleurencombinatie hebben toch.

Als jullie een keer een uitgebreide schoenenstash filmpje willen hebben moeten jullie het maar even laten weten.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties