Series die ik kijk op dit moment

09:03

Sinds wij ouders zijn kijken we minder vaak naar tv, maar als we kijken hebben we de vaste programma's/serie's die wij bekijken. Vandaag vertel ik welke. Het zijn er niet veel, dit omdat er op dit moment weinig op televisie is wat wij leuk vinden.

Wie is de Mol
http://wieisdemol.avrotros.nl/
 (afbeelding is ook van de site zelf)



Ja ik ben grote fan van wie is de mol. Al enkele jaren kijk ik en nu kijkt mijn vriend ook mee.
Wat ik leuk vind aan het programma is dat je zo mee gaat in het spel en dus ook meteen ook word bedonderd. Verder is het een doel om de mol te vinden en elke week ga je weer kijken of je gelijk hebt of niet.



Over mijn lijk
bron afbeelding:
http://oml.bnn.nl/

Dit programma is sinds een aantal jaren iets wat ik ook kijk. Vind het zo bijzonder hoe de personen die meedoen zo positief in het leven zijn ondanks die rot ziekte. Zelf kan je daar als gezond mens wat van leren.

Zoals je ziet zijn het maar 2 programma's op dit moment dat ik echt volg. Ik ben wel benieuwd naar jullie tip voor eventueel leuke series of programma's

xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties