Mijlpalen tag

06:00

Zo nu en dan snuffel ik blogland af voor wat nieuwe blogs en ideetjes. Zo kwam ik de volgende tag ook tegen op de blog van  http://www.aukjeswereld.nl/ 



Wanneer sliep jouw kindje voor de eerste keer door?
Kian sliep door toen hij rond de 6 a 7 weken oud was. Na 4 a 5 weken viel er al 1 nacht voeding af en al snel sliep hij van 23;00 tot uur of 6 volgende ochten

Wanneer was het eerste echte lachje van jouw kindje?
Op 23 januari 2015


Wanneer kreeg jouw kindje haar eerste vaste hapje?
Kian vond  het eten al snel leuk, en zat dan ook al snel hap bewegingen te maken. 2 weken voordat hij 4 maanden werd zijn we begonnen met fruithapjes.

Wanneer rolde jouw kindje voor de eerste keer om?
12 april 2015 door de app van de groeigids.nl kan ik dit zo goed terug vinden en zet ik alle mijlpalen er in.

Wanneer ging jouw kindje voor de eerste keer zitten?
7 maart 2015 kon Kian met steun zitten.
En echt los zitten kon Kian toen hij 6 maanden was.


Wanneer kroop jouw kindje voor de eerste keer?
Dit was een leuk moment, Kian had net ontdekt om te klappen en wij gingen dit proberen te filmen. Toen we dat deden ging Kian niet klappen maar kroop hij erg mooi moment.



Wanneer ging jouw kindje voor de eerste keer zelf staan?
 Dit was twee dagen voor dat Kian 1 jaar werd, hij deed dit vanuit de schietstand(zo noemde mijn vader de houding hoe hij opstond) En trots dat kian was.

Wanneer kreeg jouw kindje haar eerste tandje?
 Dit was op 13 april 2015, hier was Kian 4 maanden oud en lekker vlot net als zijn mama

Wanneer zei jouw kindje voor het eerst mama?
 Dit was rond november dat ik het echt bewust hoorde, in het zwembad in centerparcs

En papa?
Ook dit was rond November en nu zegt Kian het steeds vaker.
Wanneer zette jouw kindje haar eerste stapje?
Nog zo een leuk verhaal, het was op een woensdag en Kian was lekker aan het 'stoeien' met mij en ik zette hem naast mij neer en toen deed ie zijn eerste stapje en ik was helemaal onderste boven ervan.
Ik begon te huilen als een trotse moeder en kian ging mij troosten, zo lief en bijzonder. Dit was met 11 maanden oud.

xxx
Amanda

          

You Might Also Like

0 reacties