Wish list Kian zijn verjaardag

06:00

Ja kian is over een kleine 2 maanden jarig en word dan alweer 1 jaar....Ik heb dan wel al een lijstje in mijn hoofd wat ik graag zou willen hebben...

De vtech motor

Deze motor zal Kian krijgen van ons voor zijn verjaardag..Hij is net uit bij vtech maar wij vinden hem nu al leuk...En wij zijn gewoon vtech fan..

Watertafel
Bij bol.com is deze nu in de aanbieding en hij is al besteld voor Kian en zijn neefje Nick (beide bijna jarig) krijgen deze voor hun verjaardag dit jaar.

Zandbak
Deze heb ik gevonden bij bol.com en deze staat zeker op het lijstje dit is een zand/water bak maar wij zouden de groene bakken gebruiken om speelgoed in op te bergen. Deze zullen we waarschijnlijk in de zomer pas aanschaffen...


mega bloks

https://www.megabloks.com/

Deze blokken zijn de first bloks versie...Ik vind ze erg leuk en zijn wat groter zodat Kian er al lekker mee kan spelen. Bij mijn moeder heeft Kian al een bak staan en is er al ondertussen druk mee aan het spelen. Dus voor zijn verjaardag/sint/kerst zullen er wat blokken bij gaan komen.

En dan nog wat leuks van de Ikea, ook hier kan je goed slagen voor de kinderen.
 http://www.ikea.com/
Het keukentje, deze vind ik zo leuk en ja ook voor jongens...Maar ons huis is niet zo groot en vind de werkbank ook erg leuk dus zal volgend jaar als hij 2 word een keus moeten maken. Vind deze twee dingen toch leuk om tegen die tijd pas aan te schaffen. En dan de treinrails, kian krijgt al een rails van tante en met de rails van de ikea kan hij dit gaan uitbreiden.




Ik vind het maar wat leuk om rond te snuffelen voor Kian...waar spelen jullie kinderen mee??

x
Amanda

You Might Also Like

0 reacties