Favoriete lunchgerecht bij Wonders Zaandam!

06:00


Ik hoef eigenlijk niets meer te zeggen want de foto zegt al genoeg mijn favoriete gerecht bij Wonders in Zaandam is de MacWonders voor €12,-. Je krijgt een heerlijke rundvlees burger op een knapperige bol met sla, tomaat, augurk en American BBQ-Saus. Daarnaast een flinke puntzak verse friet met mayonaise.

Als je dit toch voorgeschoteld krijgt begin je toch al te watertanden? Zelf ben ik gewoon een groot liefhebber van burgers en als ik ga lunchen houd ik er ook vaak rekening mee dat ik er één bestel. Ik ga natuurlijk niet altijd naar Wonders maar als ik hier heen ga wijk ik eigenlijk nooit af van mijn favoriet de MacWonders. Er zijn natuurlijk talloze gezondere lunchgerechten en weet zeker zodra de bediening deze bij mij serveert dat sommige mensen misschien direct de aanleg leggen bij mijn overgewicht. Néé ik eet niet elke dag burgers want ik ben juist aan het proberen om af te vallen maar vind dat ik mezelf toch wel eens mag verwennen!

Kom jij wel eens bij Wonders in Zaandam? of bij één van de andere vestigingen en wat bestel jij dan meestal?

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties