Plog Heijderbos

06:00

Vandaag een plog over ons dagje naar Heijderbos. Chantal en Jasper zaten daar voor een week en wij als familie besloten om een dagje langs te gaan. De dag begon vroeg, half 7 was ik al wakker en na het lezen van verschillende blogs en kijken naar vlogs. Appte Chantal ik maakte er een screenshot van want dit is typisch wat voor ons dat we vroeg wakker zijn. Mijn ouders waren ook al wakker maar die zaten al aan het ontbijt en koffie.

Na dat ik was aangekleed, ging ik naar beneden om alles klaar te maken. De tassen, zwemkleding etc hadden we de avond ervoor al ingepakt.
Eerst gingen Pieter en ik ontbijten zodat Kian lekker nog kon slapen. Ik nam een shake van Cambridge en Piet nam wat brood en bolletjes. Ondertussen deed ik mijn sieraden om en keek soms even op het scherm naar Kian.
Na dat we klaar waren met ontbijten, ging ik alles in de auto zetten en maakte het ontbijt klaar voor Kian. Hij krijgt elke ochtend een lekker papje van Bambix...  Pieter kleed Kian altijd in het weekend aan en haalt hem in de ochtend uit bed. Dit doe ik doordeweeks en zo heeft hij ook een moment met Kian.
Deze foto maakte ik toen Piet Kian ontbijt gaf, ook hier alleen in het weekend is piet bij het ontbijt en dan mag hij het doen.
Toen de auto was ingeladen en Kian klaar was...Deden we Kian een vest aan en wij maakte ons ook klaar. Toen stapte we de auto in richting mijn ouders. Daar nam ik nog een lekker bakkie dolce gusto koffie. Het wachten was toen nog op mijn neef met zijn gezin. Toen iedereen er was gingen we op naar Heijderbos, dit was toch een aardig ritje en kian kreeg onderweg zijn fruit.

Toen we er waren, was het zoeken naar een plekje en konden we de auto uitladen. Chantal en Jasper liepen ons tegemoet en gingen naar hun huisje. Daar namen we een bak koffie/thee en wat lekkers.
 
Kian vond het naar buiten kijken erg leuk.

Daarna was het alweer tijd voor de lunch we aten een broodje en gingen daarna zwemmen. Hier hebben we lekker genoten. Eenmaal uit het zwembad nam ik de volgende foto's Kian was kapot en viel meteen in de wagen in slaap. En ik maakte nog een foto van het zwembad via een raam(niks te zien)


Daarna gingen we een rondje wandelen over het park en bezochten we de kinderboerderij.
Met Kian een rondje gelopen en keek zijn ogen uit. Nick sliep nog en werd even later wakker, maar moest even goed wakker worden.
Daarna was het alweer tijd om een drankje te doen in het huisje en toen rond een uur of 5 gingen we eten bij het buffet restaurant. Er was voldoende keus en ik heb o.a een lekkerbek gegeten, patat en kip (die was zoooooo lekker)


Na het eten namen we nog een bak koffie/thee. Koffie smaakte heerlijk. De kinderen werden moe en dus was het tijd om naar huis te gaan. In het huisje van Chantal  en Jasper kleedde we de kinderen om zodat ze bij thuiskomst meteen naar bed konden. 
 Eenmaal thuis was het natuurlijk donker, eerst hadden we mijn moeder afgezet. Thuis pakte Pieter Kian en ging naar binnen en bracht hem naar bed. het was ook tijd om te auto uit te laden en dit deden we om en om.
 Ik was erg moe en de bedoeling was gelijk naar bed, nou na een uurtje op de bank zijn we lekker naar bed gegaan.

Het was een leuke en gezellig dag. Een klein voorproefje voor de vakantie in november.

Een dagje Centerparcs is echt een aanrader, voor 35 euro p.p konden we zwemmen en naar het buffet restaurant. Verder konden de kinderen goed mee eten en was er veel keus voor hun.
Dit is iets wat we zeker vaker gaan doen, je hebt even een dagje een mini vakantie.

Hebben jullie al eens een dagje Centerparcs gedaan?

En hou onze blog in de gaten en komt ook een vlog over deze vakantie van Chantal binnenkort online....


xxx
Amanda












You Might Also Like

0 reacties