Morgen kijken voor een trouwjurk!

06:00


Eindelijk is het zover morgen ga ik samen met mijn moeder en zus op pad voor een trouwjurk. Je zult nu wel misschien denken waarom zo op het laatste moment? Nou ik ben zoals jullie weten bezig met het Cambridge Weightplan en hoopte nog veel kilo's meer kwijt te zijn maar helaas na mijn vakantie kon ik de draad niet op pakken. Toch ben ik al ruim 20 kilo kwijt dus ik zal nog veel meer stralen in mijn jurk dan hiervoor. Morgen gaan we dan op zoek naar die ene jurk voor één van de mooiste dagen van mijn leven tenminste daar ga ik vanuit.

Nu zul je vast verwachten dat ik al een heel beeld voor me heb van hoe ik de jurk van mijn dromen eruit ziet. Nou eigenlijk is het antwoord néé! Zoals jullie misschien wel al eerder hebben gelezen wil ik wel een jurk die ik vaker aan kan maar hij moet wel uitstralen dat ik de bruid ben die dag. Het zal ook geen witte jurk worden want ik vind dat hij ook wel weer bij de herfst moet passen. Ik vind het nog allemaal heel lastig en ik denk dat ik gewoon verliefd moet worden op een jurk want nu kan ik me nog niets erbij voorstellen wat het moet gaan worden.

Gelukkig gaan mijn moeder en zus mee om me te helpen en hun eerlijke mening te geven want ik wil geen jurk aan die niet bij me past of waarbij ik eruit zie als een worst haha. Ik ga deze dag proberen te vloggen maar misschien door de spanning dat het me niet gaat lukken dan komt er zoiezo een fotoverslag hier op onze blog. Ik heb er zin in maar nu nog even genieten van de laatste dag Centerparcs!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties