Pannenkoek Mix(volkoren) van Koopmans

06:00

Wij bakken hier in huis regelmatig pannenkoeken en laatst liep ik in de winkel en zag ik de volkoren pannenkoek mix liggen van koopmans. Ik eet sinds een klein jaartje al de meergranen en deze smaken prima en vullen goed. Nu was ik benieuwd naar de volkoren versie en kocht een pak.

Vandaag mijn review over de volkoren pannenkoeken van Koopmans.


De mix zag er normaal uit en je zag wel dat er wat door heen zat. Hij was iets donkerder dan normale mix.
 Toen ik de melk en eieren had toegevoegd zag de mix er van veraf normaal uit. Maar wanneer ik dichterbij ging kijken zag je stukjes erin. Dit klinkt gek, maar dit zijn dus de granen die er in zitten.


 ZO als je kan zie had ik best veel beslag en geloof mij ik heb er meer pannenkoeken uitgehaald dan er op de verpakking stond.
  • Normale pannenkoeken 16 stuks 
  • Spek pannenkoeken 6
  • Kaas pannenkoeken 7

 Ik gebruik altijd om de pannenkoeken warm te houden een pan met warm water deze zet ik aan op laag vuur en zet ik een bord op de pan. Dan de pannenkoeken erop en zo blijven ze warm.
Ik bak in blue band, dit omdat wij thuis altijd deze boter gebruiken. Zelf vind ik ze dan ook het lekkerst.

 Zoals je kan zien gebruikte ik twee pannen, zelf houd ik niet van spekpannenkoeken en deze bak ik dan ook apart. De pannenkoeken verkleurde wel donkerder dan de 'normale'


En na het bakken, was het tijd om te proeven.
Ik eet ze graag met stroop of bruine suiker. Voor Kian doe ik ze met appelstroop, hij is er gek op en kan dan lekker zelf eten.

Conclusie:
De pannenkoeken waren heerlijk, smaakte goed en niet anders. Het vulde erg goed en wij zaten vrij snel vol en dit vind ik een plus punt. Want als je pannenkoeken eet kan je wel door blijven gaan en nu met deze volkoren mix zit je sneller vol en eet je minder...

Wat vinden jullie lekkere pannenkoeken? En wat doen jullie erop?

XX Amanda


You Might Also Like

0 reacties