Wat vinden wij fijn aan de herfst?

06:00


De herfst is inmiddels al een week in volle gang en wat een prachtig weer hebben we tot nu toe. Iedereen heeft een seizoen van het jaar wat absoluut favoriet is maar waarom eigenlijk? Vandaag gaan wij vertellen wat wij fijn vinden aan de herfst.

Wat vind Amanda fijn aan de herfst?

O ik ben zo dol op de herfst, al die mooie kleuren die in de natuur te voorschijn gaan komen. Ik kan weer lekker mijn woning gezellig en knus maken met o.a kaarsjes(in verschillende formaten) . Lichtjes, herfsttakken en mijn herfstdecoratie kan weer naar benenden.

begrijp mijn niet verkeerd de lente en zomer hebben ook hun charme, maar ik vind de herfst een heerlijke start van de gezellige,warme en knusse tijden.

Deze herfst zal ik ook weer gaan genieten van de pepernoten,gevulde speculaas, warme chocolade melk, appeltaart en de appelmoes home made hoort ook voor mij echt in deze tijd thuis(in zomer kan ook hoor)

De wandelingen in het bos en opzoek naar leuke dingen voor mijn herfsthoekjes thuis. Ik versier graag mijn huis per seizoen etc.(de foto is alweer van 2 jaar geleden)

Ik kijk uit naar de heerlijke wandelingen buiten lekker fris en een waterig zonnetje erbij...Dit is voor mij genieten.

Stiekem is herfst mijn favoriete seizoen.
Wat vind Chantal fijn aan de herfst?

Als ik aan de herfst denk dan zijn de vallende bladeren van de bomen wat het eerste bij me naar boven komt. Verder heb je in de herfst altijd dat fijne na zomer zonnetje waar we de laatste dagen ook nog volop van hebben kunnen genieten en ik hoop eerlijk gezegd dat het nog even door gaat. Helaas hoort bij de herfst ook regen maar eigenlijk vind ik dat ook wel wat hebben want dan is het extra gezellig om op de bank te zitten met een filmpje aan een warme chocolademelk met slagroom. Ook heb je in de herfst dat de pepernoten, speculaaspoppen en amandelstaven weer volop te verkrijgen zijn en dan weetje dat de Sint ook weer bijna in het land is.

Natuurlijk ga ik ook dit jaar in de herfst trouwen dus ik hoop dat ik dan ook extra kan genieten van de koudere lucht maar een mooie nazomer zonnetje.

Liefs Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties