Update afvallen Amanda

06:00

Ja zoals jullie van de week hebben kunnen lezen is chantal overgestapt met haar dieet van 500 naar 800..overstapppen van 500 naar 800

Ik ben ook ondertussen druk nog bezig, maar zoals Chantal al vertelde hebben wij elk weekend wel een feestje, etentje etc
Het lijnen gaat daarom bij mij ook op en af. De ene week val ik af en de andere week kom ik aan. Het is elke keer niet veel maar daardoor heb ik wel dat ik de 4 kilo die er nu af zijn er wel afblijven.

Ik merk de laatste tijd dat ik nu het herfst is en kouder word de avondmaaltijden weer erg lekker vind en trek krijg in de lekkere dingen die deze maanden brengen. Dit is een uitdaging en daar doe ik erg mijn best voor. Het is moeilijk en lijnen is voor levenslang.

Ik ben tevreden met elke ons dat ik kwijt raak en het hoeft ook niet zo hard te gaan. Ik hoop dat ik aan dit jaar nog ruim 8 kilo ben afgevallen dan is de weg naar de zomer nog wat kilo's en ben ik klaar..

Maar bovenal geniet ik van elk moment en houd ik me niet constant bezig met lijnen, dit maakt je alleen maar gek.

Ik hoop binnenkort weer te gaan hardlopen, ik moet zeggen dat ik het best lastig vind in te plannen met een kindje..
Hoe doen andere moeders dit?

Over twee weken ga ik weer wegen en zullen jullie weer met enige regelmaat een update van of ons beide of een van ons voorbij zien komen..

tot snel


Amanda

You Might Also Like

0 reacties