Laatste voorbereidingen CenterParcs Heijderbos!

06:00


Morgen vertrekken Jasper en ik voor een weekje naar CenterParcs Heijderbos. Beide zijn wij hier nog nooit geweest maar volgens mijn zus en neef moet het een geweldig park zijn dus wij zijn onwijs benieuwd. Zondag komt de familie ook even een gezellig dagje langs om alvast voor te proeven voor november want dan gaan wij ook nog een weekje naar CenterParcs in Frankrijk maar daar later meer over. Vandaag is het tijd om de koffers in te pakken en alles te checken.

BELANGRIJK OM ZEKER NIET TE VERGETEN VOOR DE BLOG!

1. Mijn camera om te vloggen + oplader
2. Mijn mobiel + oplader
3. Laptop + oplader

Ja ondanks dat we lekker vakantie aan het vieren zijn moeten we ook gewoon bezig zijn met onze blog. Ik ga namelijk de hele week vloggen voor mijn eigen blog maar uiteindelijk word dat weer een hele grote vlog voor deze blog met alle leuke stukjes van de hele week. Dit heb ik ook gedaan met mijn vlogweek in Duitsland en volgens mij beviel dit wel. Super handig is dat je tijdens je verblijf in CenterParcs gewoon een WIFI kaart kunt kopen zodat we online kunnen blijven.

Verder ga ik vandaag even de laatste schoonmaak klusjes doen in het huis en de laatste wassen wegdraaien zodat ik daar geen omkijken heb na de vakantie. We kennen het allemaal wel als we terug komen hebben we al was genoeg dus dan is het niet fijn als er nog een wasmand vol staat. Gelukkig houden mijn ouders het huis ook in de gaten zodat alles wel door blijft gaan maar het moet gewoon netjes zijn bij vertrek. Dit betekend ook dat wij vanavond niet meer uitgebreid zullen staan koken maar lekker even eten gaan bestellen en ik gok dat dit eens bij admiraalbezorgt.nl zal zijn mijn favoriet hier!

Wij zullen morgen eind van de dag vertrekken naar Heijderbos omdat wij beide gewoon nog aan het werk moeten helaas maar dat is gelukkig geen probleem bij CenterParcs. Ik wil waarschijnlijk als extraatje voor jullie proberen om dagelijks ook een plog te maken die ik dan online kan zetten maar ik beloof nog niets. Ik heb er zin in maar nu nog even aan de bak!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties