Trotse tante!

06:00


Op mijn eigen blog gaat het vandaag ook over trots zijn en als er één iemand is waar ik dol op ben geworden de afgelopen maanden is het mijn neefje Kian. Ik ben gewoon super trots en blij dat ik zijn tante ben en hij tovert elke keer weer een lach op mijn gezicht. Vorige week had ik even een dipje en mijn moeder stuurde me daarom even foto's van deze kleine man en toen was ik alles alweer vergeten. Zo'n klein mannetje kan je zoveel liefde geven en dat had ik echt niet verwacht toen hij nog in mijn zus haar buik zat.

In het begin paste ik natuurlijk op Kian maar toen was hij nog een kleine baby en deed hij niet zoveel maar nu is het echt een boefje. Hij kruipt en wandelt gezellig langs de tafel maar dan heel sneaky net iets van de tafel pakken en weten dat het eigenlijk niet mag. Hij vermaakt zich ook prima in zijn eentje en is een heerlijk kindje om mee op stap te gaan. Zo zijn wij vrijdag samen met mijn moeder en Kian naar de Wonders in Zaandam gegaan waar Kian aan de poffertjes ging. Hij pakte de menukaart want hij moest even kijken wat hij bestellen ging haha.

Natuurlijk zal deze kleine man nog veel te vaak verwend worden door zijn tante want hoe leuk hij met alles om gaat is geweldig om te zien. Zo liepen we laatst in de Blokker en Kian is gek op Woezel&Pip en daar stond een Mega grote Woezel knuffel dus ik gaf hem aan Kian en dat smoeltje zorgde ervoor dat hij mee naar huis ging. Zo zal hij als hij wat ouders is en wandelt ook van tante een AJAX tenue krijgen met naam want dat hoort er gewoon bij!

Ik ben heel blij dat dit kleine mannetje in ons leven is gekomen en ik kan niet meer zonder hem!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties