Nog twee maanden en dan ben ik getrouwd!

06:00


Inmiddels zijn we alweer een paar dagen verder maar ja het begint nu toch wel echt op te schieten. De trouwpuzzels zijn al een maand binnen en de aankleding voor de brunch ook al een poosje. Nu zijn we nog op zoek naar twee belangrijke dingen voor deze bijzondere dag.

- Trouwjurk
- Bruidstaart

Zaterdag 10 oktober ga ik samen met mijn moeder en zus shoppen voor de jurk en néé het word niet een typische trouwjurk vandaar dat ik er zo laat mee ben. Ik wil een jurk scoren die uitstraalt dat ik ga trouwen maar ook geschikt is voor andere feestjes denk aan bijvoorbeeld kerst. Onze huwelijksvoltrekking duurt niet heel lang en daarom vind ik een grote trouwjurk zonde van mijn geld. Wat ik wil dat heb ik nog niet echt in mijn hoofd maar ik zal vast wel iets tegenkomen die dag.

De bruidstaart daar heb ik al bij meerdere banketbakkerijen voor geinformeerd maar de knoop is nog niet doorgehakt. Mijn zus kent ook iemand die bruidstaarten in zijn vrije tijd maakt en waarschijnlijk ook voor een leuker prijsje dus daar ga ik binnenkort ook even langs want voor je het weet is het zover. Wat betreft mijn bruidstaart heb ik wel al wat voorbeelden en ideeën in mijn hoofd hoe ik het hebben wil. Heel veel mensen verklaren me voor gek dat ik een bruidstaart neem maar dat vind ik er gewoon bij horen op zo'n dag en alles wat we overhouden nemen we lekker mee richting Frankrijk haha.

Mijn zus heeft voor mijn neefje Kian een super leuk pakje gekocht voor de bruiloft en ik kan nu al niet wachten tot ze de foto's online zal zetten van die knapperd. Jasper gaat niet in pak maar zal wel een mooie nette blouse dragen met eventueel een blazer maar ook daarvoor moeten we nog voor op pad. Ik heb dus nog wel wat dingen te regelen maar het gaat zeker goed komen en ik heb er zin in!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties