SHOPPLOG

06:00

Ja het werd wel eens tijd voor een nieuw item op zussenbloggenover de shopplog, iedereen filmt altijd hun aankopen en dan heb je een shoplog. Nu hebben wij dit ook al een keer gedaan en vonden het tijd voor iets anders. Ik vind dat foto's meer zegt dan beelden en zo kan je de geshopten items beter bekijken.

De laatste tijd heb ik weer leuke dingen shopt bij verschillende winkels en dacht tijd om jullie nu alles te laten zien. O.a kleding voor Kian en wat beauty producten.


Als eerste deze pet van de H&M, kian had al een pet alleen was deze te klein geworden. Zijn vader koos deze uit en hij koste  5.99.
 En toen stapte ik ook nog de Zeeman binnen en kocht deze dunne jogingbroekjes en koste €6,99 per twee ik kocht er 4 en twee in maat 74 en twee in maat 80. Kian is erg van het schuiven over de vloer en oefenen met kruipen dus goedkope broekjes zijn ideaal. Ook kocht ik het blauwe leger vestje in maat 80 voor 5.99. Ik koop nu veel al voor de komende herfst/winter in wat grotere maat.



Dan de volgende shirts;

De linker is van de H&M en heb ik online gekocht voor 5 euro en deze in de maat 80 voor de herfst/winter.
De rechter is van Name It was in de sale bij de prenatal van 20 euro naar 10 euro ook maat 80 (vind t-shirt leuk nu als ze wat groter vallen en in de loop van de tijd dan kan er een romper met lange mauwen onder of vestje erop. 



 Dan deze sweater ik ben er erg blij mee is van de Hema en koste 8,00. Heb nog niet veel truien voor Kian voor de komende herfst/winter en deze vond ik erg leuk. Nu is Kian al snel dat hij het warm heeft dus dikke truien zullen niet snel in zijn kast verschijnen.

 En dan sokken, ik krijg veel kleren van anderen en ook sokken. Dus sinds kian er is nog nooit sokken gekocht en had bij Litlewonderworld gelezen dat deze sokjes erg fijn zijn en de kleintjes ze niet uitshoppen. Ik ben benieuwd.

En dan een beauty producten, nou ja producten!! Ik moest een cadeautje halen voor iemand die jarig is. Dus stapte ik de Rituals binnen en kocht het volgende;
Douchefoam(cadeautje) 8 euro
Handcreme (white lotus en ginkgo biloba) 10
Bodycreme (Honey touch) 15,50
Geurstokjes(Spring Garden) 12,50

Omdat ik de 45 euro had bereikt kreeg ik een cadeau erbij en koos voor de hamamlaken. 


Dit waren mijn aankopen..

XX
Amanda

You Might Also Like

0 reacties