Borrelen bij Wonders Heerhugowaard

06:00


Vorige week woensdag zijn mijn moeder, zus en ik gezellig een dagje wezen winkelen. Zo begonnen wij onze dag in Alkmaar bij de Hema, lunchte we bij Bagel & Beans en sloten we de dag af met een gezellig borrel bij Wonders Heerhugowaard. Met zijn drieën hebben wij eigenlijk nog nooit geborreld en wat is het eigenlijk gezellig en leuk.

Wij bestelde drie lekkere gerechtjes:

- Stokbrood met aioli, tomaten tapenade en olijven
- Nacho chips met guacamole
- Bittergarnituur

Het viel allemaal heel goed in de smaak en omdat het allemaal kleine hapjes zijn doe je er ook wat langer over dan bijvoorbeeld een lunch. De bittergarnituur bestond uit: kaassoufle, frikandel, kaashapjes en kiphapjes. Allemaal bittergarnituur hapjes die iedereen wel lust dus dat vind ik zelf wel altijd fijn want soms krijg je van die exotische hapjes die niet bij iedereen in de smaak vallen. Het stokbrood met aioli, tomaten tapenade en olijven spreekt voor zich maar het smaakte heerlijk. Tenslotte nog de nacho chips met guacamole dat is niet iets waar ik gek op ben maar mijn moeder en zus wel dus die zaten daar heerlijk van te smikkelen.

Voor ons was dit echt even een nieuwe ervaring maar hij viel zeer goed in de smaak dus dat gaan wij vaker doen. Weet je nog leuke tentjes waar je lekker kunt borrelen in de omgeving Zaanstad laat het ons vooral weten.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties