Kian 8 maanden

06:00



Jeetje nu ik dit schrijf denk ik wou wat is de tijd snel gegaan. Onze kleine man is 8 maanden oud en wat gebeurt er op dit moment toch veel.
Vandaag naar het consultatie bureau geweest en ook daar was alles goed.

Kian eet goed en vind brood erg lekker vooral met smeerkaas. Verder is hij gek op maisboogies(artikel over geschreven). Ook gaat zijn ontwikkeling met sprongen vooruit, hij zit nu erg goed zelfstandig en vanuit ligstand gaat hij zelf zitten.
Kian wil ook steeds meer staan, maar zijn beentjes zijn daar nog niet sterk genoeg voor op dit moment.

Ook is het "geklets" goed bezig. De dada,tata,baba etc vliegt om onze oren heen. Hij is gek op zijn opa en als papa thuis komt is mama niet meer belangrijk en wil hij alleen met papa spelen.

Ik hoor altijd mensen om mij heen dat ze dat baby zo missen, maar ik vind eigenlijk deze fase juist weer erg leuk en grappig. Hij is lekker in huis op ondekingstocht.

Ook hoorde ik bij het consultatie bureau dat hij omdat hij zo goed kan zitten nu al mee mag op de fiets, en dit zal zeker binnenkort gebeuren. Maar eerst eens kijken voor een stoeltje etc.

dit was een korte update.

xx
Amanda

You Might Also Like

2 reacties

  1. Leuke update. Ja het gaat indd zo snel allemaal. Mijn dochter is alweer 2 mnd van mij mag ze nog wel heel lang baby blijven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het gaat allemaal erg snel...Maar elke keer is het ook erg leuk hoe hij zich ontwikkeld

    xx

    BeantwoordenVerwijderen