200 dagen samen bloggen!

06:00


Vandaag bloggen wij alweer 200 dagen samen en hoe bevalt het eigenlijk? 

Amanda -
Ja alweer 200 dagen en wat hebben we veel onderwerpen al gehad en ideeën nog genoeg. In het begin was het even wennen, maar het gaat steeds beter. Wel is het soms lastig met gezin, werk etc de blog goed te onderhouden. Maar al snel vind je je draai erin en plan je gewoon vooruit wanneer je weet dat je het druk krijgt. Voordelen aan het samen bloggen is dat als de andere meer tijd hebt die even de blogs doet en dan komt er elke dag wel 1 online. Verder is het wel een toekomstplan om meer filmpjes te gaan maken, maar omdat onze omgeving ook wel prive willen blijven zitten we daar nog erg mee te stoeien. Mijn vriend wil liever niet in beeld en ook ons kleintje willen we niet in bewegend beeld duidelijk laten zien. Foto's kan wel omdat deze vaak toch of ouder zijn of al online staan op andere sociaal media.
Maar ik zie ons zeker nog lekker door gaan. 

Chantal - Ik ben nog steeds heel blij dat wij de stap genomen hebben want ik vind het echt super leuk. Mijn zus schrijft natuurlijk op een hele andere manier dan hoe ik dat doe en dat was echt wel wennen. Toch lees ik elke keer haar artikels met heel veel plezier. Een puntje voor mij is wel dat ik het soms heel druk heb en dan in de knoei kom met het op tijd plaatsen van artikels want ik heb natuurlijk niet alleen deze blog maar ook mijn persoonlijke. Dit wil ik toch wat proberen beter te combineren want ik vind het zonde om één van de twee te gaan verslonzen omdat ik met zoveel plezier doe. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat wij 200 dagen later nog steeds actief zouden zijn op onze gezamenlijke blog maar het gaat ons toch best wel goed af. Veel afwisseling en in de toekomst vast ook meer YouTube filmpjes. Op naar nog 156 dagen want dan zijn we alweer een jaar online dat gaat ons lukken.

Hoe vinden jullie onze blog? En nog tips?

groetjes Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties