McDonalds en Cambridge Weightplan 500

06:00


Als je deze titel nu ziet staan denk je wat is er mis gegaan Chantal? Néé ik had al een tijdje in mijn hoofd dat ik de dag voordat ik met mijn vriend naar Duitsland zou gaan ik even langs de McDonalds zou gaan. Weken verlangde ik naar dat moment en donderdag was het dan eindelijk zover. Was het lekker of had ik onwijs spijt?

Wat ik uiteindelijk bestelde:

- Chicken sensation menu (middel) + Cola light
- Kipnuggets

Hiervoor bestelde ik altijd een groot voordeelmenu en nam ik buiten de kipnuggets ook nog een chili chicken burger en een McFlurry. Ja ik at best wel veel maar het ging er altijd met gemak in dit was vandaag echt heel anders. Nadat ik mijn frietjes op had en 4 kipnuggets zat ik gewoon vol oftewel mijn maag wou geen vette hap meer verder eten. Nadat ik even had gewacht heb ik wel nog een deel van mijn chicken sensation opgegeten maar ik kreeg het gewoon echt niet op. Het gevoel daarna was een volle en harde buik wat het zeker niet waard was. Ik geef toe het was best lekker maar of ik nu weer direct er naar toe zou gaan zeker niet. Ik verheugde me er zo op maar het viel hartstikke tegen en ik denk zelf dat ik voorlopig niet meer langs ga want ik werd er echt niet warm van.

Geef mij maar gewoon een lekker broodje op een terras bij Wonders in Zaandam bijvoorbeeld. Dan kun je nog een keuze maken uit iets gezonds wat ook super lekker is. Ik besef me nu dat de knop echt wel om is en dat ik Cambridge Weightplan 500 heel erg dankbaar ben. Natuurlijk zal ik vast ooit nog wel is naar de McDonalds gaan maar niet meer zo vaak meer als vroeger en al zeker niet meer zo veel eten. Spijt heb ik niet maar het had ook achteraf niet gehoeven al was het wel lekker!

Liefs Chantal


You Might Also Like

0 reacties