I love summer tag

06:00




Deze tag hebben we weer gevonden bij een van de bloggers die wij volgen namelijk bij misslipgloss en we vonden het wel een leuke tag en vullen ook deze gezellig samen in.


Wat is je favoriete nagellak voor de zomer?

Amanda - In de zomer draag ik graag vrolijke kleurtjes zoals; mintgroen, babyblauw, roze tinten, koraalkleuren
Chantal - Als ik een kleur uitkies ga ik toch altijd wel voor een mooi donker roze lakje.

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?

Amanda -  Ik draag geen lippenstift, draag alleen labello met zonbescherming.
Chantal - Ik draag eigenlijk geen lippenstift maar heb wel eens voor de gein rode op gedaan en vind ik het nog niet eens zo heel gek staan maar durf dat niet aan.

Laat je favoriete zomerjurkje zien

Amanda- Een jurk van de zeeman
Chantal - Deze heb ik gekocht bij de H&M



Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

Amanda - Mijn rugtas van de Primark
Chantal - Mijn Ray-Ban zonnebril

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?

Amanda - Rugzak en maxi dres
Chantal - Maxi dresses

Wat is je favoriete kaars voor de zomer?

Amanda - Ik gebruik gewone waxine lichtjes
Chantal - Uhh ik ben niet zo van de kaarsen

Wat is je favoriete body spray en parfum?

Amanda -
Chantal - DKNY Be Delicious


Hoe is het weer in de plaats waar jij woont?


Amanda - Wisselvallig
Chantal - Wisselvallig!

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?

Amanda - Lekker de deur open en op mijn slippers lopen
Chantal - Mijn verjaardag op 10 augustus altijd gezellig met een barbecue

Wat zijn jouw plannen voor de vakantie?

Amanda - Heb geen vakantie deze zomer, in november pas maar dan wel 4 weken
Chantal - Weekje naar Duitsland, mijn nieuwe tuinset neerzetten en jarig zijn!


Liefs Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties