Plog zondag 16 augustus...

06:00

Het is weer tijd voor een plog, ik heb mijn best weer gedaan om veel foto's de maken.
We gingen naar sprookjesbos in Enkhuizen en dacht een mooie dag voor een plog.

Onze dag was al rond kwart over 7 begonnen, Kian was al wakker maar was nog even wezen knuffelen en kroelen bij ons in bed tot even voor achten. Piet ging met kian naar beneden voor een ontbijt. Zo kon ik even rustig mijzelf klaar maken voor de dag.
Maar voordat ik begon, maakte ik de pap klaar voor Kian en zette ik het water op voor het gekookte ei voor Piet. Ondertussen kleedde piet kian aan voor de dag.
Toen was het tijd voor moeders. Ik liep even naar zolder voor een spijkerbroek, alle spijkerbroeken van mij lagen nog boven.

Na dat ik aangekleed was ging ik naar de badkamer deed even een knot in en ging mij "opmaken".
Ja dat is dus crempie op en mascara, tandenpoetsen, wassen, haren kammen en klaar voor een nieuwe dag.
Toen ik beneden kwam keek Kian even over Piets schouders naar mij zie je mij zitten mama???
Ik shake nog steeds en koos vandaag voor een chocolade shake als ontbijt(goed begin van de dag maar de rest o o o)


Toen was het tijd om de luiertas in te pakken. Kian speelde in de box ondertussen en gluurde soms even wat Mama en Papa aan het doen waren.


 Ook gingen er wat snacks mee o.a de nijntje koekjes en de maisboogies.

 Na het fruit eten gingen we oma halen en daarna gingen we richting Enkhuizen. Ik reed dus onderweg geen foto's gemaakt.

Toen kwamen we in een regenbui terecht, maar al snel werd het droog.
Omdat veel foto's voor prive zijn hier een kleine collage van onze dag. We gingen met de vrouw van mijn neef haar zoontje, mijn moeder, Chantal en ons gezin. Het was erg gezellig.
De ochtend begonnen we met koffie en gebak en de kids smulde heerlijk mee. Na een rondje en het treintje was het tijd voor de lunch. 

Tijdens de Violinde voorstelling kon kian moeilijk stil zitten en ging samen met mij op de grond kijken en kruipen.
Na deze show zijn we nog even op de hobbelpaardjes gewest en toen ging het toch echt erg hard regenen. Dus tijd om naar huis te gaan. Wij reden nog even langs de Media markt in Hoorn voor een nieuwe video camera (onze is stuk gegaan) maar de gene die wij wilden gaan kopen was er niet. En mijn moeder stelde voor om Kian even mee naar huis te nemen, zodat wij in Zaandam konden kijken of hij daar wel was. En ja hij was er en we kochten hem meteen(binnenkort meer hier over)
Eenmaal weer bij mij moeder, stelde mij moeder voor om te blijven eten. Dit deden we, maar eerst was het tijd voor koffie met een koekje. Kian doet altijd gezellig mee en had van de koffie(melk) een snor, ik maakte de volgende foto en moest deze gewoon met jullie delen.
 Toen was het tijd om kian zijn avond eten te geven, daarna zetten we de tv aan voor oude films.
 Na het eten speelde kian nog met oma en opa. Kian kan soms van die grappige gezichten trekken zoals hier onder.
 Eenmaal thuis, lag Kian zo te slapen en ik deed gezellig alle kaarsen aan (stiekem al zin in de donkere avonden) Ik ben gek op kaarsjes etc. Voetjes op tafel en tijd om deze plog te maken voor jullie. Nu sluit ik af en zeg ik tot de volgende keer.

xxx Amanda

You Might Also Like

0 reacties