25 levensvragen

06:00


Ik kwam deze 25 levensvragen tegen bij Veracamilla.nl maar ook Teske.nl en eigenlijk heb ik toen direct besloten om ze ook maar eens te gaan beantwoorden want het is heel leuk om over bepaalde dingen na te denken.

1 - Hoe ziet de homescreen van je telefoon eruit?

De foto van Jasper en mij die wij in Duitsland hebben gemaakt. Eigenlijk vind Jasper het helemaal niet leuk om foto's te maken maar soms wil ik gewoon even een nieuwe dus daar is een vakantie perfect voor. Natuurlijk ook een mooie herinnering van een hele fijne vakantie.

2 - Je loopt een kroeg in. Wat bestel je?

Ik bestel eigenlijk altijd een Cola light en dan vind ik het altijd wel heel spannend welk merk ik ga krijgen. Word het Coca Cola wat absoluut mijn favoriet is of toch Pepsi. In de meeste gevallen is het Pepsi en dat vind ik wel een kleine tegenvaller maar we kunnen ermee leven.

3 - Welk woord gebruik je eigenlijk te vaak?

Sukkel! Op één of andere manier floept dat er dan zomaar uit en dat hoeft niet alleen te zijn als iemand iets doms doet. Mijn vriend krijgt het regelmatig naar zijn hoofd geslingerd en ja heel vaak zonder reden.

4 - Wat is je favoriete film?

Ja ik heb absoluut een paar favorieten maar als ik echt moet kiezen ga ik voor Harry Potter en dan in het bijzonder deathly hallows part 1. De eerste drie films ken ik ook helemaal uit mijn hoofd en dat is voor andere mensen heel vervelend om te kijken haha.


5 - Wat is je guilty pleasure - op het gebied van tv?

24kitchen! Je kunt mij de hele dag hiervoor zetten zonder dat het me vervelen gaat. Vooral sinds ik begonnen ben met Cambridge Weightplan 500 is dit echt een hulpmiddel. De meeste mensen zullen trek krijgen tijdens het kijken maar ik zie vooral inspiratie voor lekkernijen.

6 - Wat is het laatste liedje dat je geluisterd hebt?

Jan Smit - Sta op

7 - Naar wie was je laatste appje?

Mijn paps

8 - Wat was je eerste emailadres?

Ik heb er zoveel gehad dat ik eigenlijk mijn allereerste niet eens meer kan herinneren. Toch is het "misz" wel vaak terug gekomen in een emailadres en daarom was Miszbloggie ook snel geboren.

9 - Waar kun je je enorm aan ergeren?

Horeca personeel. Ja heel slecht maar dit komt omdat ik zelf op de Hotelschool heb gezeten en natuurlijk heb geleerd hoe bepaalde dingen wel moeten en absoluut niet. Mijn vriend kan zich dan juist weer heel erg aan mij ergeren en dan houd ik me wel weer in.

10 - Wat is je meest awkward moment ooit?

Op de middelbare school en ik weet het nog als de dag van gisteren. Terwijl ik aan het wandelen was door de gangen op de bovenste verdieping ben ik zo keihard gevallen en natuurlijk stond het helemaal vol. Ik schaamde me rot maar ben er maar keihard om gaan lachen want wat moet je anders.

11 - Wat is je favoriete dag van het jaar?

Beide kerstdagen omdat dit gewoon twee hele fijne dagen zijn elk jaar. Gezelligheid met je familie en vooral niet denken aan zorgen die je misschien hebt.


12 - Wat is je favoriete emoji?

De knipogende emoji waar de tong uitsteekt.

13 - Katten of honden?

Absoluut honden! Mijn oma's en opa's hebben altijd honden gehad dus ik ben daar ook mee opgegroeid. In onze familie was er niemand die een kat had dus ik wist ook niet beter. Toen ik mijn vriend leerde kennen had hij een klein katje maar na een paar weken was die weer terug bij zijn vader want ik houd er echt niet van in mijn huis. Bij een ander vind ik het niet erg en vind ik ze ook heel lief maar niet voor mezelf.

14 - Utrecht of Amsterdam?

AMSTERDAM! Geboren en getogen dus heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hart!

15 - Koffie of thee?

Nou ik ben geen koffie liefhebber dus de keuze is gemakkelijk thee. Toch zie je mij ook niet vaak een kopje thee drinken want ik vind een glas water of fris veel lekkerder.

16 - Serie of film?

Dit vind ik lastig maar dan kies ik toch voor een serie. The Walking Dead is één die ik iedereen aanraad, Suites of Spartacus zijn ook absoluut favoriet. Momenteel zijn wij ook bezig met Orange is the new black.


17 - Engeland of Amerika?

Eerlijk gezegd zou ik het niet durven zeggen omdat ik er nog nooit ben geweest. Engeland staat wel op de planning voor volgend jaar maar Amerika wil ik toch ook nog wel eens een keer bezoeken.

18 - Vlees of vis?

Duidelijk dit is vlees want ik ben niet zo'n een vis liefhebber. Een stukje kibbeling is prima maar verder zou ik het echt niet weten. Néé een goed stuk vlees kan je mij echt wel voor wakker maken.

19 - Drank of drugs?

In principe geen van beide maar als ik dan echt moet kiezen ga ik voor de drank.

20 - Spice Girls of Backstreet Boys?

Deze is nog best wel gemeen want vroeger was ik van beide fan. Toch was ik wel het meeste fan van The Spice Girls dus daar kies ik natuurlijk voor. Ja ik had ook van die hoge gympen die Baby Spice aanhad tot ik daarmee in de sloot viel.


21 - Sesamstraat of Villa achterwerk?

Sesamstraat.

22 - Bert of Ernie?

Doe mij dan maar Ernie want die vond ik altijd zo grappig. Bert was een beetje een dummie in mijn ogen.

23 - Buurman of Buurman?

Uhm hier kan ik weinig op antwoorden.

24 - Meest random feitje van jezelf?

Ik houd ervan om op blote voeten te lopen en ik zag dit dus ook al terugkomen bij Teske. Vroeger op de camping liep ik vrijwel de gehele dag op blote voeten en zelfs over de steentjes heen en terug. Nu houd ik er nog van om gewoon zonder schoenen te lopen.

25 - De belangrijkste levensles die je in je afgelopen jaren hebt geleerd?

Eerlijkheid duurt het langst! Ik heb een hoop fouten gemaakt een aantal jaar terug en hier heb ik zo van geleerd dat ik zeker ervan ben dat ik dit nooit meer zal doen.

Wil jij deze tag nou ook overnemen doe dat gerust want het is ook leuk voor jezelf om weer even terug te blikken en na te denken over bepaalde vragen.

Liefs Chantal



You Might Also Like

0 reacties