Vier jaren samen met Jasper

06:00


Zaterdag 23 juli 2011
kreeg ik een relatie met Jasper en inmiddels 4 jaar later zijn we nog steeds heel erg gek op elkaar. In deze 4 jaar is er een hoop gebeurd en hebben we ook een hoop tegenslagen gehad maar ook heel veel mooie momenten. Het gaat heel goed tussen ons want we hebben een prachtig huis gekocht en gaan eind dit jaar trouwen dus de liefde borrelt nog wel goed tussen ons. De volgende stap is natuurlijk kinderen maar dat zal waarschijnlijk nog wel een jaar of 2 duren en dan moet je nog het geluk hebben dat het lukt. Natuurlijk is 4 jaar niet iets heel speciaals maar elk jaar die ik samen ben met Jasper vind ik toch speciaal want ik had dit 4 jaar geleden zeker niet gezegd. Jasper was in eerste instantie namelijk totaal niet de jongen waar ik normaal gesproken op viel maar zijn innerlijk was waar ik gek op werd. Néé Jasper is niet lelijk maar toen ik hem leerde kennen had hij nog lang haren en veel te grote kleren aan die heel lelijk waren haha. Dit is inmiddels natuurlijk wel veranderd en nu kan ik me geen betere jongen wensen. 

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties