De dingen die je nog eet of doet voor je echt op dieet gaat!!!

09:33

Vandaag weer een artikeltje wat later dan jullie gewend zijn. Wij zijn de afgelopen dagen druk geweest en is de blog er een beetje bij in geschoten enkele dagen.
Ik heb besloten om iets te gaan doen waar ik persoonlijk 3 jaar geleden niet echt achter stond, namelijk shakedieet. Dit vond ik een makkelijke weg en waarom als je ook gewoon kan letten op je eten. Nou dat laatste heb ik geprobeerd zonder resultaat. Ik wil echt van die kilo's af en besloot na overleg met mijn moeder en zusje om net als hun cambridge dieet te gaan volgen. Een grote stap want ik was inderdaad iemand die er niet positief over was en zei dat is een makkelijk dieet.
Mijn mening is veranderd en dit is morgen te lezen.

Maar nu over de titel van deze artikel.
Als je op dieet gaat en een datum hebt geprikt, wat doe je dan juist je gaat vreten. Je koopt vanalles wat je voorlopig niet mag. Gaat je avond eten erop aanpassen etc.
Ik deed dit ook een wou dit met jullie delen...

Toen ik had besloten om donderdag 16 juli te gaan beginnen, ging ik de laatste week "los".
Ik kocht nog even die lekkere reep, cola en maakte nog even die heerlijke Mexicaanse maaltijd.

De wraps heb ik afgekeken bij kellycaresse.nl/ 
De vulling en guacamole zelf gemaakt. Willen jullie een recept hiervan laat het in de reacties even weten, dan zal ik deze voor jullie uitwerken. 


O deze reep van tony's choco lonely zo lekker...En op woensdag haalde ik een mini bij de supermarkt en at deze op. Niet te bedenken dat ik de volgende dag in pauze het volgende zou halen.
Ja ik schaam me eigenlijk wel een beetje, op de dag van wegen dit nog even naar binnen werken. Maar ik heb er wel van genoten.

Nu ben ik benieuwd wat jullie nog zouden eten voor je op dieet zou gaan???

xx
A

You Might Also Like

0 reacties