Eerste week Cambridge Weightplan!!!

06:00



Na een week Cambridge Weightplan 800 gedaan te hebben, ben ik overtuigd. Ik ben 2,6 kilo kwijt geraakt in de afgelopen week. En ik moet eerlijk zijn het is geen makkelijk dieet, wat ik altijd dacht. De eerste dagen was even wennen en moeilijk. Ik ging naar de efteling en had meteen ook nog een verjaardag in het weekend.

De Efteling was wel een uitdaging, ik nam gezonde wraps mee met gegrilde kip en sla met rauwkost. Deze at ik op de dag en in de ochtend nam ik gewoon mijn shake. Maar we gingen rond 20.00 uur pas weg en belande in de Mac Donalds en daar koos ik voor een wrap(zonder kaas vind ik niet lekker) en ook een patatje met een flesje water. Ik had knallende hoofdpijn en daarna werd het minder.
De volgende dag hadden we een verjaardag en daar was de heerlijke taart, ik nam een dun reepje en dit smaakte lekker.
Tot zover dus de verleidingen.

Ik heb afgelopen week alle smaken shakes geproeft en de soepen ook.
Ik moet eerlijk zijn ze smaakte lekker. Ik doe de Cambridge 800 dit betekent dat ik 800 calorieën per dag eet ipv 500 zoals chantal.

De verdeling gaat goed neem twee maaltijdvervangers en eet een gezonde maaltijd erbij. Omdat ik werk in de Kinderopvang eet ik de lunch met de kinderen mee.

Een dag Cambridge op een werkdag;

Ontbijt; shake
tussendoor: ik neem gewoon een bakje koffie met opgeklopte melk(mag niet maar ik ben van mening als je dat doet vanaf het begin kan het gewoon elke dag)
Lunch: 3 volkoren crackers met mager beleg. Ik nam 100gram Huttenkase (dit is dan ook meteen je 100gram vlees,vis of vleesvervanger op een dag)
Avond eten: een cambridge soep met 250gram groenten.

De dagen dat ik thuis ben eet ik in de avond een maaltijd mee (400 calorieen) met 250 gram groenten.
en dan neem ik tussen de middag een shake.
Verder drink ik tussen de 2 a 3 liter water op een dag.

Dit werkt voor mij prima en zoals je ziet het resultaat mag er zijn. Ik heb ook een foto gemaakt van de avond na het wegen. zodra ik 10 kilo lichter ben komt er een voor en na foto zodat ik en jullie kunnen zien wat het verschil is.

Vanmiddag om 15:00 uur komt er een extra artikeltje over de lunch die ik meenam naar de Efteling..

xx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties