Trouwen in een bruidsjurk of niet?

06:00


Ja over 4 maanden is het al zover dan word ik mevrouw Leeflang. Ik vind het spannend dat geef ik toe maar alles er omheen wat je moet regelen is wel super leuk. Alleen de vraag of ik in een bruidsjurk trouw of toch niet word wel vaak gevraagd want wat ga ik doen?

Nou het word een combinatie van een bruidsjurk en een avondjurk. Niet het grootste van een bruidsjurk maar niet het saaie van recht toe recht aan. Néé ik ben nog geen jurken gaan passen omdat ik natuurlijk zo aan het afvallen ben en ik hem dan waarschijnlijk over 4 maanden niet meer pas. Ook ben ik wel een type die nu iets heel moois kan vinden maar over 4 maanden absoluut niet en dat is toch zonde van je geld. Het is een mooie dag waar ik van wil genieten want hopelijk en daar ga ik vanuit trouw ik maar één keer in mijn leven.


In welke kleur ik wil gaan trouwen daar ben ik ook nog niet over uit want ik heb altijd champagne gezegd maar ik twijfel nu ook naar lichtroze. Het word wel een lichte kleur maar welke dat is nog even de vraag. Via mijn moeder heb ik wel al een winkel in Amsterdam gevonden waar wij zeker met zijn drieën even heen gaan. Dit zal in oktober ongeveer plaats vinden omdat ik dan redelijk op gewicht ben en die paar kilo die ik misschien dan nog afval geen roet in het eten kunnen gooien. Het word dus nog even wachten tot de dag tot ik mijn jurk uit ga kiezen maar ik heb er zin in. 

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties