Cambridge weightplan 500 - weegmoment 14

06:00


Inmiddels zijn we alweer 14 weken bezig met het Cambridge Weightplan 500 dieet en néé nog steeds geen spijt van de stap die ik genomen heb. Ik merk langzamerhand ja het duurde even dat mijn lichaam aan het veranderen is en dat kleding mooier en beter zit. Toch blijft het nog wel lastig want slank ben ik nog zeker niet en ik heb nog wel een weg te gaan maar het gaat prima.

Donderdag was het weer tijd om op de weegschaal te stappen en in het weekend had ik even een dipje. Ik had namelijk trek in eten dus heb ik van donderdag t/m zondag meegegeten in de avond een soort van mini eetweek. Hierdoor verwachte ik geen top resultaat maar dat had ik dan aan mezelf te danken. Nou ik had dus wel een heel mooi resultaat want er was weer 1,6 kilo af yeah! Ik moest natuurlijk 2 ons goedmaken van vorige week dus eigenlijk ben ik 1,4 kilo afgevallen maar wauw! Ik had het zeker niet verwacht maar tijdens de eetweek val je ook gewoon af dus dit kon natuurlijk niet heel veel kwaad.

Nu nog even een weekje goed knallen en dan is mijn consulente tot 20 augustus op vakantie dus dat betekend 4 weken lang geen weegmomenten. Ja dit word weer een uitdaging ook omdat ik eind juli op vakantie ga en ik het daarna echt weer op moet pakken. Ik weet gewoon dat het tijdens de vakantie niet helemaal super zal gaan en ja ik heb vakantie dus wil ook wel lekker genieten. Toch neem ik mijn producten mee omdat ik wil proberen 2 producten minimaal op een dag in te nemen. Ik wil niet helemaal uit het programma gaan en dat gebeurd toch wel snel tijdens een vakantie. Néé ik ben goed op weg dus dat wil ik zo houden ook maar ik heb er vertrouwen in.

Ik zal in de komende vier weken toch nog een wekelijkse update geven omdat ik op de weegschaal thuis ook nog sta om het goed in de gaten te houden. Ik heb onwijs veel zin in mijn vakantie maar ik vind het ook heel eng omdat het vaak een valkuil voor mij is en het dan moeilijk weer is om op te pakken. Even door happen om die overige kilo's eraf te halen.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties