Maisboogies

06:00

Ik hoor je denken wat is dit nou weer, nou dit zijn heerlijke en fijne snacks voor jonge kinderen..
Toen Kian steeds meer ging eten, wou ik graag varieren met wat ik zou geven. Van crackers en rijstwafels weten we nu wel dat dat allemaal kan. Tot mijn moeder dit zag liggen in de schap van Jumbo. We namen een zak mee en het is inmiddels groot succes hier in huis.

De Bio Maisboogies van de Finse Real Snacks is een heerlijk en knapperig tussendoortje, gemaakt van biologisch maïsmeel. 
Kian kan deze maissnacks goed in zijn hand nemen en zelf eten. Ze smelten goed en snel in de mond. Hij kan met zijn twee tandjes goed oefenen met afhappen en sabbelen. 

De snack bevat geen zout, additieven, lactose of gluten. Daarom zijn de Maisboogies ook geschikt voor mensen die daar allergisch voor zijn en is de snack gezonder dan vele andere tussendoortjes uit de winkel. De Bio Maisboogies bevatten geen sporen van andere levensmiddelen.
Geschikt voor kinderen vanaf 6 maanden.



Nu hoor ik je denken, waar smaakt dit naar. Nou naar niks, maar als ik het moet omschrijven;
Smaakt het naar popcorn zonder smaak. De structuur heeft wat weg van de chipito chips.

Zelf stop ik er soms ook een in mijn mond erg lekker. Kian is er gek op en vind dat iedereen deze snack moet leren kennen.

http://www.maisboogies.com/  voor meer informatie klik op de link..


xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties