Bloemen ontvangen via Greetz.nl

06:00


Zelf verstuur ik regelmatig kaarten via Greetz maar een bloemetje had ik zelf nog nooit gedaan. Een paar weken geleden bij thuiskomst stond er een mega grote doos in ons huis van Greetz. Mijn eerste gedachten was direct dat het vast van mijn zus moest wezen maar tot mijn verbazing was dit van mijn schoonouders. Bij het openen van de doos zag ik een prachtige bos bloemen zitten en een leuk kaartje.

De bos bloemen zat in een klein vaasje van plastic met een ruime hoeveelheid water. Verder zagen de bloemen er super uit zonder een beschadiging of verlepte bladeren. Wij kregen deze mooie bos bloemen vanwege ons ondertrouw 22 juni dus dat fleurde ons huis helemaal leuk op. Ik had nog nooit een bos bloemen ontvangen via Greetz dus ik verwachte dat ze een aantal dagen wel zouden gaan hangen maar dat gebeurde niet. De bloemen hebben zeker 8 dagen prima gestaan het werd toen alleen best wel warm waardoor ze gingen hangen maar echt top kwaliteit.

Wil je dus iemand een leuk cadeautje geven maar heb je zelf geen tijd om het allemaal te regelen dan is Greetz.nl zeker een aanrader. Als ik iemand een bosje bloemen wil sturen zal ik dat zeker de volgende keer doen via Greetz.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties