Welke producten zijn favoriet - Cambridge Weightplan 500

06:00

Inmiddels zit ik in mijn achtste week Cambridge Weightplan 500 en ja het bevalt me nog steeds goed. In deze weken ben ik er ook achter gekomen welke producten ik heel lekker vind en welke totaal niet. Op mijn eigen blog miszbloggie.nl vertel ik 2 keer in de week wat ik van de producten vind van het Cambridge Weightplan 500. Elk product dat ik heb geprobeerd komt daar tevoorschijn dus als je nieuwsgierig bent neem zeker even een kijkje.

Momenteel heb ik drie producten die ik standaard dagelijks in neem en daar wijk ik eigenlijk niet meer vanaf. In de ochtend begin ik met een vanilleshake, in de middag is het tijd voor een chocolade reep en als avondeten maken we een groentesoepje. Nu zul je misschien denken gaat dit niet vervelen elke dag het zelfde maar tot nu toe nog niet en dat hoop ik ook zeker zo te houden.

Cambridge Weightplan 500 - Vanille Shake

Van alle shakes is dit de enige shake die ik gemakkelijk weg krijg in de ochtend en omdat ik vaak al om 06:00 de shake in moet nemen liggen de andere shakes me te zwaar op de maag. Mijn moeder vind deze shake juist heel zoet maar ik vind hem juist heel mild zo zie je maar hoe smaken kunnen verschillen. Ik drink gewoon elke ochtend een heerlijke romige vanille shake waar ik de ochtend goed mee door kan.

Cambridge Weightplan 500 - Chocolade reep

Chocolade daar houd toch elke vrouw van en oké ik geef toe het is niet een Milka chocoladereep die ik naar binnen werk maar hij is heerlijk. Het is wel even dat je moet kauwen en goed water erbij moet drinken omdat het natuurlijk een iets vastere vorm heeft dan de vloeibare producten. Voor mij is dit echt even een lekkere afwisseling waardoor het volgen van het Cambridge Weightplan 500 dieet alleen maar makkelijker is. Zodra je een middag weg bent en je weet dat je niet thuis kan lunchen is het heel gemakkelijk ook om een reep in je tas te hebben want dit is al een kant en klaar product.

 Cambridge Weightplan 500 - Groentesoep

Tenslotte mijn groentesoep en eigenlijk kies ik hier alleen maar voor omdat ik in de avond graag iets warms wil eten. Ik ben namelijk niet zo'n een soepliefhebber dus de soep moet ook echt wel lekker smaken om hem dagelijks te nuttigen. De groentesoep is mild van smaak en zelf voeg ik er de laatste tijd vers gemalen peper en kerriepoeder doorheen. Dit geeft net even een extra twist waardoor je het gevoel krijgt van een goed gebonden soepje.

Wie weet veranderd het over een aantal weken maar tot nu toe zie ik mezelf nog wel even doorgaan met deze drie producten. Vanavond mogen we weer op de weegschaal staan en ik ben benieuwd!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties