Foodconfessions van Amanda

06:00




Gewoonwateenstudentjesavondseet.blogspot.nl is de bedenker van de tag dus neem het gerust ook over voor je blog maar vermeld haar dan wel even. Chantal heeft deze tagg ook ingevuld op haar foodblog chantals foodconfessions





1.Een mergpijpje eet ik altijd eerst de buiten kant en dan pas de cake.

2.  Tijdens het eten lik ik altijd tussen door mijn mond/lippen af.

3. Een magnum eet ik altijd eerst de chocolade en dan pas het ijs.

4. Als ik cashewnoten eet dan eet ik eerst de halve cashewnoot op en daarna pas de cashewnoot waarbij beide delen nog aan elkaar zitten. En sabbel ik het zout eraf en dan eet ik het pas op.

5. Ik eet mijn sushi altijd met een vork(kan niet met stokjes werken)

6. Ik lust geen wortels en banaan

7.  Ik neem van elke potje eten van Kian een hapje(even proeven hoe het smaakt)

8. Als ik brood eet smeer ik geen boter, vind dat zo vies boter. Als er boter op mijn brood zit dan zit ik nog net niet te kokhalzen.

9. Hagelslag eet ik alleen van de Ruyter andere lust ik niet, smaakt mij te chemisch(of klinkt dat verwend)

10. Mijn zusje en neef eten net als mij in onze rechterhand een vork en linkerhand een mes als wij ons vlees snijden. Dus bij elke restaurant en op visite draai ik het bestek om.

Heb jij nog gekke gewoontes die te maken hebben met eten of drinken? Neem deze tag gerust over want zelf vond ik hem super leuk om hierover even na te denken.

XX
Amanda

You Might Also Like

0 reacties