Welke landen/steden staan op ons verlanglijstje!?!

06:00



Amanda

  • Londen
  • Curacao
  • Aruba
  • Australlie
  • Spanje
  • New York

Chantal


  • Londen
  • Berlijn
  • Barcelona
  • Bonaire
  • Amerika
Voor mijn vriend en mij word het volgend jaar Londen of Barcelona. Beide zijn we al een keer naar Barcelona geweest en we zijn eigenlijk allebei gek op deze stad. Natuurlijk zou de makkelijkste keuze dan zijn om naar Londen te gaan maar we twijfelen nog onwijs maar het word zoiezo één van de twee. Ook wil ik heel graag nog eens naar Bonaire maar het liefst dan drie weken om heerlijk te genieten van de gehele omgeving. Voor Amerika wil ik echt nog even door sparen want ook daar zou ik dan een langere tijd willen verblijven om heel veel te kunnen zien.

Naar welke landen/steden zou jij nog wel eens op vakantie willen gaan?

Liefs Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties