Review - Blistex Happy Lips Strawberry

06:00



Zo komen er bijna geen beauty artikelen online en deze week is dit nu al de tweede. Een lippenbalsem hoord toch een klein beetje bij beauty want zonder mooie lippen kunnen wij onze lipsticks / lipgloss niet op doen. Alweer twee weken geleden had ik heel erg last van droge en stukke lippen dit doordat het weer zo onregelmatig was. Ene moment heel slecht weer en het andere moment was het weer prachtig buiten. Ik liep in de Kruidvat met mijn moeder en zag daar een hele collectie lippenbalsems hangen en Blistex is toch echt een favoriet dus die ging ook mee.

Normaal gesproken heb ik de kleine witte potjes waar je met je vinger een beetje balsem uithaald en dat op je lippen smeert maar ik zag iets nieuws namelijk de Blistex Happy Lips. Deze nieuwe lippenbalsems zijn te koop in twee heerlijke smaken: Aardbei en Mango.


Hoe bevalt de Blistex Happy Lips Strawberry?

Nadat ik de balsem op mijn lippen had gesmeerd rook en proefde ik de aardbei direct. Je moet er wel van houden want anders kan het je gaan irriteren omdat het misschien dan een tikkeltje overheersend is. Met de Happy Lips bescherm je je lippen optimaal tegen de invloeden van zon, weer en wind. Ook zitten er super vocht inbrengende ingrediënten en vitamine E in. Ik ben fan!

De Blistex Happy Lips zijn te koop bij de drogisterijen bij jou in de buurt voor € 2,49!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties