Stoppen of doorgaan met Cambridge Weightplan na 10 weken?

06:00


Inmiddels ben ik bezig met mijn tiende week en het voelt voor mij of ik nog maar net bezig ben maar het zijn toch al 68 dagen. Als je zo de dagen telt zijn het toch al een hoop dagen maar ik voel me echt onwijs lekker sinds ik begonnen ben met Cambridge Weightplan 500. Het is voor mij ook wel duidelijk dat ik zeker nog niet ga stoppen en dus doorga!

In mijn negende week heb ik wel even een klein dipje gehad omdat ik 2 weken later pas hoef te wegen en er dan een knop omgaat dan ik even een weekje kan genieten. Nou dat zag ik op de weegschaal want er was ruim 3 kilo bij. Gelukkig hoeft er nu nog maar een paar ons af en dan ben ik weer 17,7 kilo kwijt maar ik wil nog veel meer kwijt. Zelf heb ik in gedachten om nog zeker 20 kilo kwijt te raken en als het lekker gaat misschien nog wel meer. Het is niet altijd makkelijk maar Cambridge Weightplan 500 is zeker goed te doen. Ik geef wel toe dat het nu lastigere is nu het mooier weer word want met dit weer zet je al snel de barbecue aan en dat is voor mij nu even niet te doen. Toch vind ik mezelf zeker niet zielig want ik kies er zelf voor want ik heb een doel voor ogen om gezond en slanker door het leven te gaan. Natuurlijk vind ik het wel jammer dat je het nog niet zo heel erg gaat zien van de vele kilo's die ik al kwijt ben maar dat komt wel over een aantal kilo. Mijn gezicht is daarin tegen wel al een stuk minder geworden en ja kleding begint toch ook wel losser te zitten.

Néé ik stop absoluut NIET! We gaan door want het gaat lekker en het is zonde om het nu te laten verslonzen want ik wil dit. Mijn consulente is ook onwijs aardig en dat geeft ook een extra motivatie en ik doe het natuurlijk samen met mijn mams dus dat is altijd fijn. Wij gaan beide tegelijk op met het afvallen want zij is nu 17,8 kilo kwijt dus het scheelt heel weinig. Mijn moeder wil nog 11 kilo kwijt dus zij zal sneller klaar zijn maar dat maakt niet uit want ook dan ga ik gewoon door. Daarna moet mijn moeder ook gewoon 12 weken afbouwen dus is ze ook nog wel elke week te zien bij de consulente.

Voor nu is het weer even alles goed oppakken na een weekje waar ik van genoten heb maar zonde was van het gewicht. Op naar de volgende kilo's!

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties