Essence oogschaduw review

06:00

Ja daar is hij weer een beautyartikel. Dit is iets wat zelden voor komt op onze blog, maar chantal had 4 mono oogschaduw's  binnen gekregen. Al snel was het duidelijk dat dit niet paste op haar foodblog, dus vroeg ze aan mij of ik voor jullie er iets mee wou doen. Nou dat vond ik wel leuk en ben aan de slag gegaan met swatches en foto's maken van de mono eyshadows. (zijn beide geen beautymeisjes, maar houd wel van zo nu en dan een make upje)

De kleuren:
04 i'm blushing
11 tiffunny
14 chilli vanilli
16 triple choc

De mono's zijn klein en compact. Kleuren zien er op het eerste gezicht mooi en bruikbaar uit. De glitter en bruine spraken mij meteen aan.

04 i'm blushing


 Geen flits(valt erg donker uit dan)
Met flits

Deze kleur vond ik best een mooie kleur, alleen zou ik het niet snel als oogschaduw gebruiken. Wel is het ook een mooie kleur en komt hij  mooi uit op het oog

Dit heftig roze, maar lief en zacht.


14 chilli vanilli

Deze kleur zie je totaal niet op mijn ogen. Vind het wel een mooie kleur, misschien dat het wat doet voor mij in de zomer.

11 tiffunny


 Zonder flits
Met flits

zoals je wel kan zien is dit een lekker glittertje voor op je ogen. Ik houd hier wel van met feestjes etc.
Dus deze zal ik zeker vaak nog erbij pakken.

16 triple choc


 met flits
 zonder flits


Op mijn ogen, vind ik het een mooie lichte kleur. In het potje is hij vrij donker.


Hier nog even de swatches op een rij. 


 Zonder flits
Met flits 

Ik vond de kleuren mooi, alleen moet je wel een paar laagjes op je ogen doen voor een effect.
Ze zijn te koop bij de trekpleister en kruidvat. 
Ze kosten 1,69 per stuk

xxx
Amanda

You Might Also Like

0 reacties