Papa Tag

06:00

Vandaag een tagg voor mijn vriend, namelijk de papa tagg. Het is vandaag vaderdag en daarom een echte papa artikel. Hoop dat jullie het leuk vinden om de tag te lezen. Deze tag heb ik gevonden bij mommytobe .




1.    Hoeveel kinderen wilde je voordat je vader werd? Is dat aantal veranderd sinds je vader bent geworden?                                                                                                                                      2, nee sinds ik vader ben zou ik nog steeds een zoon of dochter willen hebben.

2.    Hoeveel kinderen heb je op het moment? (geslacht en leeftijd)                                                   een jongen van 6 maanden.

3.    Zijn de kinderen gepland of een verrassing?                                                                          Onze zoon is gepland.


4.    Wat vind je het leukste aan papa zijn?                                                                                                                                                          In bad doen , spelen en lekker gek doen. Flesje geven.





5.    Hoe vond je het toen je hoorde dat je vader zou worden? Ik vond het heel speciaal en wist niet goed wat ik ervan moest denken.

6.    Wat was het eerste wat je dacht toen je je kind(eren) zag? Wat lijkt hij op mij en zn moeder en wat is ie lief.

7.    Wat is het meest uitdagende / belonende van het vader zijn voor jou?                                     Je eigen kind troosten. De nachten in het begin waren wel zwaar. Om de 3 uur uit bed.

8.    Welk advies zou je papa’s to be geven?                                                                                      De eerste paar weken zijn het lastigste, maar help de moeder van je kindje met het voeden en het uit bed halen. Dit zorgt ook voor een betere band met je kind.

9.    Heb je papa-tijd? En zoja, hoe breng je dit door? In de avonden en in het weekend heb ik tijd om met mijn zoon te zijn

10. Wat is je favoriete familie activiteit? Zwemmen

You Might Also Like

0 reacties