Wat neem je mee op vakantie?

06:00


Over 39 dagen ga ik een weekje op vakantie samen met mijn schoonfamilie en dat betekend dat ik nu al druk aan het kijken ben wat ik eigenlijk mee moet nemen. Op mijn eigen blog heb ik hier lang geleden al eens een artikel over gemaakt maar voor zussenbloggenover natuurlijk nog niet. Ik heb namelijk een standaard lijstje met de dingen die ik altijd mee neem en deel deze graag met jullie. Hebben jullie nog toevoegingen laat het dna vooral weten.

* Tandenborstel
* Tandpasta
* Haarborstel
* Make-up
* Reinigingsdoekjes
* Wattenstaafjes
* Deodorant
* Shampoo
* Bodylotion voor onder de douche

* Zonnebrand
* Aftersun
* Scheerschuim
* Scheermesjes
* Nagelschaartje en vijl
* De pil
* Medicijnen
* Portemonnee ( ID, Geld, Zorgpas, Bankpas etc. )
* Telefoon oplader
* Camera
* Camera oplader
* Tablet
* Tablet oplader
* Schoenen
* Slippers
* Kleding
* Panty's en Leggings
* Pyjama
* Bikini
* Sokken
* Boxers en Bh's 
* Handdoeken
* Washandjes
* Badlaken
* Boekjes en tijdschriften


Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties