Tiende weegmoment Cambridge Weightplan 500

06:00

De laatste week en volgende week mogen we weer op de weegschaal bij mijn consulente. Ik ben daar stiekem toch wel weer blij om want ik vind het nu allemaal meer een beetje eng. Mijn gewicht schommelt ook onwijs want het ene moment zit ik goed op gewicht maar het andere moment totaal niet. Ik heb vanaf zondag ook weer het Cambridge Weightplan 500 goed opgepakt want zoals ik al eerder aangaf er gaat een knop om als ik weet dat ik even niet hoef te wegen.

Gelukkig gaat het nu met het gewicht weer helemaal goed en daar ben ik super blij mee. Toch merk ik aan mijn lichaam dat hij wel aan het veranderen is als ik in de spiegel kijk. Het is ook heel vervelend dat nieuwe spijkerbroeken nu eigenlijk al te los zitten haha. Ja ik ga echt niet nog meer kleding kopen want ik blijf dan om de paar weken aan de gang en dat kost klauwen met geld. Néé over 6 weken ga ik wel heerlijk even een weekje op vakantie met mijn schoonfamilie en ik twijfel nog. Gaan we wel Cambridge Weightplan 500 daar doen of toch niet? Gelukkig heb ik nu nog even 6 weken om te knallen en flink wat kilo's nog kwijt te raken!



Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties