Kian een half jaar!!!

06:00



De eerste ontmoeting met Tante chantal, lijkt nog zo kort geleden maar is alweer 6 maanden geleden. Ja iedereen Kian is alweer een half jaartje oud!!!
Kian groeit goed, heeft alweer twee tandjes en lacht de hele dag. Eten vind hij heerlijk vooral fruit is meneer dol op. Een half jaar en zoveel veranderd, je hele leventje staat op zijn kop na de geboorte en nu kan je al niet meer een leven bedenken zonder je kind. Ja dat is zo gek en bijzonder. Als ik thuis kom van mijn werk en Kian lacht me toe, dan word ik zo gelukkig. Mis hem elke dag als ik werk en ben blij als mijn werktijd voorbij is.
Kian is nog steeds een fijne jongen, makkelijke baby want gaat overal mee en tegen iedereen lacht hij.

Van de week hadden we weer wat, Kian was onrustig in bed en toen was het in een keer stil. Hij lag op zijn buik verder te slapen, nou kan vertellen moeders was klaarwakker en kon niet meer slapen.
Hij heeft ook zijn voetjes ontdekt en wil dan gaan zitten, maar soms valt ie dan nog om.
Als ik mijn foto's terug kijk zoals die hierboven, mis ik mijn buik wel eens. Die schopjes en dat je baby altijd bij je hebt. Nu breng je hem naar de oppas en ben je hem een paar uur per dag "kwijt" het loslaten begint al zo jong.

Feitjes:
  • Kian al 3 keer wezen logeren bij opa en oma
  • Rolt al regelmatig om
  • Vind fruit heerlijk
  • Is een alles eter op bloemkool na
  • Liefst eet Kian wat papa en mama ook eten
  • Het in bad gaan is een groot feest(vooral als hij ondersteunend kan zitten en lekker op het water slaan. dan is alles maar ook alles nat)
  • Volgens tante chantal; boe ba ba heeft gezegd
  • Energie voor 10 heeft

Van de week weer een controle op het consultatiebureau, daar over binnenkort meer.
 En nog een half jaar en dan vieren we feest, o niet aan denken maar tijd vliegt voorbij.


xxx
Amanda 


You Might Also Like

0 reacties