15 dingen die niemand vraagt tag

06:00


Vandaag is het weer even tijd voor een tag die ik tegen kwam op versusa.nl. Er zijn namelijk altijd wel een aantal vragen die niet worden gesteld omdat ze misschien te genant zijn om te vragen en al helemaal om te beantwoorden. Toch gaan wij deze 15 vragen eerlijk beantwoorden en als je hem leuk vind neem gerust de tag over.

1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Chantal - Mijn deuren zijn altijd gesloten omdat ik het vervelend vind als ik in de nacht eruit moet en dan doordat het donker is tegen zo'n deur knal. Toen ik nog thuis woonde stond mijn kastdeur wel altijd open omdat ik dit gewoon lekker makkelijk vond en er geen last van had.

Amanda - Mijn deuren zijn altijd dicht van de kledingkasten

2. Neem je mini flesjes shampoo e.d. mee uit hotels?

Chantal - Natuurlijk ik denk dat de meeste mensen dit doen. Vaak gebruik ik de bad producten als ik niets bij me heb wel tijdens mijn verblijf maar de stukjes zeep etc. gaan gewoon mee de tas/koffer weer in.

Amanda - Ja denk dat iedereen dat doet, en stiekem is dat ook een van de eerste dingen die je bekijkt.

3. Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

Chantal - Uhh néé wat zou ik daar mee moeten?

Amanda -Neeuh, waar moet je dat kwijt

4. Gebruik je to-do lijstjes?

Chantal - Ja zeker en voornamelijk voor mijn blog en dit doe ik in Wunderlist. Zo nu en dan schrijf ik het ook wel eens uit op papier maar Wunderlist is toch wel één van de beste manieren en dat geluidje klinkt zo leuk als je het af vinkt.

Amanda - Ja Wunderlist.

5. Heb je sproeten?

Chantal - Nee

Amanda -Nee

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?

Chantal - Zover ik weet nog nooit maar wie weet als klein meisje wel eens.

Amanda -Ja toen ik klein was tijdens de avondvierdaagse.Mijn vader moest mij helpen en ik vond het verschrikkelijk alles zat onder.

7. Hoe groot is je bed?

Chantal - Wij hebben een tweepersoonsbed en volgens mij is deze 140 breed.

Amanda -Tweepersoonsbed

8. Ben je lui?

Chantal - Ik kan echt mijn luie dagen hebben maar over het algemeen ben ik graag de hele dag gewoon bezig.

Amanda - Nee niet echt, met een kind kan je niet meer de hele dag op je gat zitten.

9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?

Chantal - Mijn tuin! ik wil zo graag dat deze gewoon lekker opgeruimd en netjes is. Nieuwe hekken, tegels en een mooi tuinset/loungeset.

Amanda - Mijn zolder, wil het opgeruimder en leger hebben. Toen we hier kwamen hadden we zeeën van ruimte op zolder maar nu zo erg wat je verzameld in al een jaar.

10. Kauw je op potloden of pennen?

Chantal - Op de basisschool had ik nog wel eens die gewoonte maar zolang ik me kan herinneren doe ik dit nu al een hele tijd niet meer. Lekker als je pen op een gegeven moment gaat lekken door al dat bijten haha.

Amanda - Nee nooit gedaan bah!!!

11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Chantal - Néé aangezien het bij ons in Amsterdam ook niet echt zo werd gedaan onder mijn vrienden.

Amanda -NEEEEjj

12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Chantal - Ja zeker want Pokémon blijft echt nog steeds favoriet en alles van toen ik jonger was is leuk om terug te kijken.

Amanda - Ja

13. Tel je de treden als je de trap oploopt?

Chantal - Heel vaak wel ja haha en vooral bij van die grote trappen

Amanda - Nee

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Chantal - Ja hoor als ik vrolijk ben en iets in mijn hoofd heb kan het me niks schelen.

Amanda - Ja dat doe ik wel hahaha

15. Weet je hoe je het oliepeil van een auto moet checken?

Chantal - Ja want dit moest je weten tijdens je rijles en zo moeilijk is het ook weer niet.

Amanda - Ja, dit moest je oefenen met een rijles, want kon je gevraagd worden bij je examen.

Jullie zijn nu weer wat meer te weten gekomen over ons en wil je deze tag overnemen doe dat gerust.

Liefs Amanda en Chantal

You Might Also Like

0 reacties