Derde weegmoment Cambridge Weightplan 500

06:00


Ja ik heb er nu drie weken opzitten en wauw wat had ik gisteren weer een mooi resultaat. In de derde week was ik maar liefst 2,2 kg kwijt en dat betekend dat ik in drie weken 10,7 kg kwijt ben yeah! Ik blijf het heel bizar vinden dat het zo snel en goed gaat. Natuurlijk is het niet elk moment gemakkelijk en als ik eten ruik heb ik er ook zeker trek in maar ik ga door want het gaat lekker.

Inmiddels heb ik mijn 1e avond gehad van mijn eet week en wat was dit lekker zeg. Ik had varkenshaas spiesjes gemaakt met paprika en ui op de grillplaat. Hier komt dus ook geen olie bij te pas wat nog lekker gezond en makkelijk is. Gek genoeg zat ik wel onwijs snel vol maar heb van elk hapje heerlijk genoten en dat is toch wel het belangrijkste. Natuurlijk is het wel spannend wat het gaat doen met mijn gewicht maar dat gaan we volgende week weer zien.

Wat er deze week qua eten een beetje op de planning staat is onder andere:

- Hamburgers met als broodjes blaadjes sla (ja creatief zijn)
- Geroerbakte knoflookgroente met soja kip
- Biefstuk salade
- Kipsaté spiesjes
- Shoarma

Maar ik ga ook nog een avondje gezellig samen met mijn vriend steengrillen en onze consulente vind dat een goede voor de eet week. Lekker stukjes vlees/kip en een salade dan komt alles goed. Ik heb mijn eerste eet week wel echt recepten gekozen waar ik onwijs zin in heb maar de volgende keer zal er ook een visje bij komen. Ik ben vooral benieuwd naar het resultaat na een week erbij eten en hoe zal ik me die week daarna voelen? Mis ik het eten of totaal niet? We gaan het allemaal meemaken.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties