Bumboseat

06:00



Na lang twijfelen toch de bumbo seat aangeschaft. Op mijn werk in de kinderopvang hebben wij hem al enige tijd. Na dat ik het met mijn moeder erover had gehad, kon zij het niet laten en heeft hem gekocht voor ons.
Kian is een jongentje die veel en graag wil zitten. Dus deze "stoel' is dat ideaal om hem af en toe in te zetten.
Wel is het aan te raden om je kindje niet de hele dag erin te zetten. Ik doe het meestal max 10 per keer. Zet hem meestal erin als hij niet meer wil liggen,op schoot zitten etc. Of als we fruit gaan eten.

Het is ook fijn om mee te nemen door dat hij heel licht is, zo kan je kindje overal waar je komt gewoon erbij zitten. Natuurlijk niet op de tafel of bank zetten. Zo kan hij "zitten" en eten. Veel familie hebben geen stoel of wipper waar je je kindje in kan zetten en dan is deze bumboseat ideaal.

Ik heb gekozen voor een mintgroene, dit omdat ik de kleur erg mooi vind. Heb hem gekocht bij babypark voor 50 euro in de aanbieding. De prijzen liggen meestal rond deze prijs. Wij kregen de playtray er gratis bij deze kost rond de 12 euro.
 En het is ook een kleur die bij zowel een jongen als meisje kan. Als ik ooit in de toekomst een tweede zou mogen krijgen dan kan het bij beide geslacht. Zoals je ziet zit er ook een playtray bij. Hier kan je speelgoed op zetten of eten zo kan je kindje al snel oefenen.
Voorkant met playtray.
Zijkant
Verder zitten er ook veiligheidsriempjes bij, om je kindje vast te zetten. Je kindje zit er aan best stevig in, maar met deze riempjes zit hij of zij nog veiliger.


Conclusie:
Ik ben erg blij met dit "stoeltje" voordelen zijn dat je het ook onder de douche kan gebruiken omdat alle onderdelen nat mogen worden. En kian kan zo ook de wereld van een ander oogpunt zien en zit hij niet altijd op schoot. Verder beleeft kian er ook veel plezier van, hij geniet als hij er in zit.
Dit is geen gesponsorde artikel, maar zelf aangeschaft.

xxx
Amanda


You Might Also Like

0 reacties