Plog zaterdag 28 maart

06:00

Zaterdag 28 maart


Zoals elke dag begin ik met het wakker maken van mijn kleine man, maar in het weekend doet zijn papa dit. Dan ga ik mij ondertussen aankleden, wassen etc. dan naar de beneden en klaar zitten voor de borstvoeding
We begonnen de dag met kijken naar de camera hoe Kian wakker aan het worden was.
Dit was erg leuk en hebben erg gelachen hoe hij aan het gapen was.

Kian word uit bed gehaald door zijn papa en wat was hij blij om hem te zien.

Toen kon ik mezelf even klaar maken en ging voor een lekkere relaxte outfit.
Toen de kachel aan en ik ging klaar zitten voor de eerste voeding van de dag.

















Ondertussen werd mijn ontbijt klaar gemaakt en kon ik ook even ontbijten.


Toen ging Pieter voor mij koffie zetten..Daarna ging pieter boodschappen doen en ik werken aan de blogg.
Toen was het weer tijd om kian te voeden.

Na het voeden heb ik een tiramisu gemaakt voor de volgende dag, binnenkort het recept op zussenbloggenover.

Toen was het tijd voor het dagelijks flesje voor Kian. Ik heb de derde voeding al afgebouwd en krijgt Kian de fles. Mooi moment voor vader en zoon.


Toen was het alweer tijd voor het avond eten, en omdat ik aan het voeden was kookte pieter.
Mexicaanse wraps stonden op het menu vandaag....mmm was weer smullen

Toen was het mama tijd... Lekker onder de douche en mezelf insmeren met;
Nivea zijdezacht...

En wanneer Kian zijn tijd was voor de laatste voeding, ging Kian lekker in bad. En daarna eten bij mama en lekker naar bed.

Wij genoten nog heerlijk van het proefexemplaar van de tiramisu...Daarna lekker naar bed gegaan...
Dit was alweer een plog.
tot snel weer

xxx
Amanda







You Might Also Like

0 reacties