Afvallen met het Cambridge Weightplan 500

06:00


Op mijn eigen blog heb ik hier al een klein artikel overgeschreven maar aangezien ik grotendeels het op zussenbloggenover over mijn Cambridge Weightplan ga hebben wijd ik er vandaag ook een artikel aan. Ik ben vorig jaar Januari begonnen met afvallen met Weightwatchers maar ik kwam niet lekker in het programma en veel gewissel met coaches dus tijd voor iets anders. Samen met mijn moeder ga ik het Cambridge Weightplan volgen maar wat is dit nou eigenlijk?

Het Cambridge Weightplan is te volgen in twee hoofd groepen de 500 en 800 variant. Ja dit betekend echt dat je maar 500 of 800 calorieën op een dag mag eten. Zelf ga ik voor de 500 en mijn moeder twijfelt nog om misschien de 800 te gaan volgen. Zij is vorige keer met de 500 variant namelijk ruim 50 kilo afgevallen en ja als ik op mijn streefgewicht wil komen moet dat bij mij ook gebeuren. Het is de laatste tijd namelijk erg snel gegaan want elk pondje gaat door het mondje. Het Cambridge Weightplan 500 bestaat uit 3 maaltijdvervangers denk aan een shake, soep, reep of pap maar vind je dit te heftig dan is de 800 een betere keuze want dan eet je één maaltijd erbij.

Doordat mijn moeder het heeft gevolgd ben ik er al enigszins bekend mee maar donderdag 9 april om 13:00 hebben wij onze afspraak staan. Spannend vind ik het zeker maar er moet ook het één en ander gebeuren en dan kun je misschien beter voor een drastische methode gaan. Het zal snel gaan en omdat met jullie mijn ervaringen met het Cambridge Weightplan wil delen zal ik wekelijks een update houden. Wat ben ik afgevallen, hoe beviel de week en heb ik nog uitdagingen voor de nieuwe week. Op mijn eigen blog miszbloggie zal ik zo nu en dan wat schrijven over de shakes, soep, repen en alles wat met eten te maken heeft. Zussenbloggenover word het andere gedeelte en dat is mijn ervaring en hopelijk met een mooi en goed resultaat.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties