Tuin wishlist

06:00

Amanda haar tuin wishlist

Loungeset

Ik heb er nu een, dit is een vrij simpele.













Ik zo graag een mooie grote willen hebben, met veel zit plekken. En een met zo'n hoge tafel is ideaal, want zo kan je er ook makkelijk aan eten.


En als Kian groter is wil ik graag een mooie zandbak in de tuin. Deze is te koop bij Wehkamp.

Bron: wehkamp.nl

Tuin wishlist Chantal

Ik heb het geluk dat ik nog alle kanten op kan aangezien ik dit jaar pas echt bezig ga aan mijn tuin maar of wij dit jaar alles zullen aanschaffen denk ik niet.

1. Buiten keuken

Mijn vriend en ik willen heel graag in de toekomst een buiten keuken. Ik weet heel zeker dat dit jaar nog niet gaat gebeuren maar binnen een paar jaar zal hij er zeker staan. Zoals jullie misschien wel weten ben ik een liefhebber van koken en in de zomer vind ik het heerlijk om te barbecueën. Maar hoe heerlijk zou het zijn als je de hele zomer lekker buiten je maaltijden kunt gaan bereiden?


2. Loungeset

Een heerlijk loungeset waar genoeg mensen kunnen zitten kan absoluut niet missen in onze tuin. Het liefst wil ik ook in het loungeset de Landelijk stijl weer terug halen gewoon omdat ik dit zo mooi vind. Prachtige grijze kussens met een wit steigerhouten frame.


3. Overkapping voor mijn scooter en Jasper zijn motor

Ja ik heb nu mijn scooter vaak in ons kleine schuurtje maar dit is krap en erg lastig om hem dagelijks eruit te halen. Ik zou het daarom ideaal vinden als ik een mooie overkapping kan laten maken in onze tuin. Hij hoeft zeker niet groot te zijn als mijn scooter en Jasper zijn motor er maar onder passen.


Natuurlijk wil ik nog heel veel meer maar daarvan weet ik zeker dat het gaat komen dit jaar zoals het bestraten van onze tuin en nieuwe hekken. Heb jij nog een tuin wishlist of vind jij jouw tuin nu al prachtig?

You Might Also Like

0 reacties