Dag uit het leven van Chantal

06:00

Vrijdag 16 januari 2014 had ik een leuke dag voor de boeg dus besloot om jullie vandaag even mee te nemen met wat leuke foto's. Een kort dagje op mijn werk, patatje eten, richting de praxis/gamma en spullen terug brengen naar de Hornbach. Ondertussen was de vriend van mijn zus druk bezig in ons huisje met de plinten.


We begonnen de dag vroeg om 5:45 want om 6:30 moest ik de bus pakken richting mijn werk. Het was vroeg erg vroeg maar wat moet dat moet. De bus had ik helemaal voor mezelf zodat ik rustig aan wakker kon worden voordat ik aan de slag ging aan mijn werk.


Om 7:00 begonnen we met de administratie op mijn werk en de kassa's tellen. Gelukkig verliep alles lekker snel en voordat we het wisten kon de winkel open voor een nieuwe dag. Het was een rommelige ochtend want mijn ene collega bleek zich niet zo goed te voelen dus heb ik haar naar huis gestuurd. Meestal duurt het uren voordat je dan vervanging geregeld hebt maar nu was het in 20 minuten allemaal voor elkaar. Daarna vloog de tijd voorbij en om 12:00 liep ik naar de auto van mijn zus en haar vriend.


Pieter afgezet met Kian bij mijn huis en daarna door naar de supermarkt om wat drinken te halen en een koekje bij de koffie. Ik ben er nog niet helemaal uit welke supermarkt mijn voorkeur straks zal hebben voor de wekelijkse boodschappen want heb de keuze uit: Supercoop, Albert Heijn en Dekamarkt. Nadat de boodschappen binnen waren liepen we de Zeeman nog even binnen en toen was het tijd voor de snackbar!


Toen mijn opa en oma in Wormerveer kwamen te wonen hebben wij een keer bij deze snackbar eten besteld en dat was heerlijk. Zij wonen hier helaas niet meer dus het was voor ons alweer een tijd geleden maar het zag er nog steeds super binnen uit. Daar sta je dan voor de toonbank wat moeten we nu eens bestellen? Een patatje dat was duidelijk maar welke snack? 


Jammie! Een heerlijk frietje speciaal. Dit was ook gelijk een test of het eten nog warm zou zijn als wij het zelf halen en ja hoor alles was nog heerlijk warm. De frietjes waren lekker alleen viel de kaassoufflé wel een beetje tegen maar dit komt denk ik meer omdat ik echt een kaassoufflé liefhebber ben en mijn voorkeur heb.


Op naar de eerste winkel en dat bleek een leuk meubel winkeltje te zijn met SALE! Hier kocht ik twee pastel blauwe kaarsenstandaards. Daarna door naar de gamma voor een buitenlamp. Iets verderop zit de praxis en babywinkel met daarboven een gedeelte Riverdale en Rivera Maison producten.


Ik keek mijn ogen weer uit bij alle producten van Riverdale en Rivera Maison maar dit keer namen wij niets mee. Je vind hier heel veel leuke spulletjes maar sommige dingen zijn zo prijzig dat je er gelijk langs moet lopen. Ook is er een gedeelte met afgeprijsde spulletjes en dat is weer een stuk leuker. Beneden nog even bij de babyspulletjes gekeken en daarna op naar mijn huis.


Pieter was klaar met de plinten en Kian was er ook wel klaar mee die wou naar huis toe. Eenmaal in de auto werd hij rustig en keek hij druk om zichzelf heen wat er allemaal gebeurde. Ik werd bij mijn ouders afgezet om daarna met paps naar de Hornbach te gaan om wat dingen terug te brengen en te kopen.


Onderweg naar de Hornbach reed mijn vader een afslag te ver door. Hele discussie in de auto maar even snel omgekeerd en toen zaten we op de goede weg. Ik was gelukkig goed aan het opletten want anders was mijn vader weer doorgereden. Eenmaal bij de Hornbach vlakbij een plekje gevonden en een kar gehaald om daar het laminaat op te laden. 


Direct bij de ingang was de retourkassa en kreeg ik netjes ons geld terug. Daarna was het tijd om inkopen te doen voor de keuken want daar had mijn vader nog wat spulletjes voor nodig om hem te plaatsen. Ook kochten wij een op maat gemaakte mat zodat hij precies in het luik past. Wat tikt dat toch aan de kleine dingetjes die je echt nodig hebt maar het is niet anders.


Thuis aangekomen ben ik het voorstel artikel gaan schrijven voor onze gezamenlijke blog. Super leuk dat wij dit nu samen doen maar ook heel spannend. Mams had bij thuiskomst het eten al klaar staan en daarna ben ik lekker mijn bed in gedoken. Een drukke maar gezellige dag was het.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties