Tips voor betaalbare "landelijke" meubels

06:00


Ik heb samen met mijn vriend een huis gekocht en onze inrichting is landelijk. Onze portemonnee was hier eigenlijk net even te klein voor want het is een inrichting met een prijskaartje. Natuurlijk kan je gelijk gaan voor de dure merken zoals Riverdale of Rivera Maison maar néé ik ben meer om me heen gaan kijken. Inmiddels een paar weken later heb ik de meeste meubeltjes gevonden in een landelijke stijl en voor kleine prijskaartjes. Mijn tips deel ik daarom graag vandaag met jullie.

Tip 1 - Marktplaats

Ga eens rond snuffelen op marktplaats want mensen zetten de leukste dingen online voor weinig geld. Natuurlijk zitten er ook altijd een paar verkopers tussen die heel veel vragen maar kijk dan gewoon verder. Waar zoek ik dan op? Ga voor de zoekwoorden: Landelijk, Riverdale, Rivera Maison of Brocante en blijf in eerste instantie dicht in de buurt. Zelf ben ik via het zoekwoord landelijk terecht gekomen bij mijn dressoir, 2 lampen en een salontafel.

Tip 2 - Kringloopwinkels

Ben je nou zelf handig en wil je jouw meubels in white wash of grey wash doe het dan zelf. Je koopt een goedkope eettafel of andere meubel bij de kringloopwinkel en schilder hem met de white/grey wash van de Action. Voor een maar euro heb je een blik met deze verf en kun je aan de slag. De noppes hier in de buurt verkocht ook een aantal wasmachines nieuw in verpakking voor €175,- dus deze hebben wij ook aangeschaft. Kringloopwinkels hebben niet alleen maar oude meuk maar ook leuke hebbedingetjes.


Tip 3 - Riverdale outlet in Duiven

Ik ben hier zelf nog jammer genoeg niet geweest maar hij staat wel op mijn verlanglijstje voor dit jaar. Mijn zus is hier geweest samen met haar vriend en zij hebben daar heel veel Riverdale producten met kortingen tot 50%. Ik ga er dit jaar een keer heen en zal er dan uitgebreid een artikel over maken.

Tip 4 - Leen bakker / Kwantum

Dit zijn de twee winkels die bijna in elke stad wel te vinden zijn. Bij de Leen bakker kochten wij ons bankstel ( landelijk ) en eettafel. Kijk ook eens rond bij de koopjeshoek en de showroom modellen. De kwantum is perfect voor het kopen van je gordijnen/vitrages en ook vind je hier mooie rieten kappen voor over je lampen heen.

Je huis landelijk maken hoeft niet duur te zijn maar kijk gewoon heel goed om je heen. Het is een stijl die steeds vaker tegenwoordig terug komt en erg geliefd is onder de mensen. Binnenkort zal ik een sfeerimpressie online plaatsen hoe ons huis uiteindelijk geworden is.

Liefs Chantal

You Might Also Like

0 reacties